Posts by Dennii

    Thanks voor het opzoeken WMDiensten, nee idd we vragen enkel geld voor het hele trade-mark gedoe, de domein, ledenbestand en artiesten/managers contact informatie zoals e-mail adressen e.d ;)


    Mijn excuses als er enige onduidelijkheid is ontstaan.


    Het lijkt me overigens duidelijk dat de licentie domein gebonden is en dus niets fout gedaan wordt net zoals de trade mark.

    Toch in de verkoop weer sinds 21-1-2016 eerder zag ik zelf van de verkoop af maar ik stop met het beheren van me eigen website's en wil enkel de focus op klanten richten.


    Dus bij deze, kweekvijver.eu staat weer te koop. Het idee van Kweekvijver is reeds uitgelegd in een andere gerelateerde topic op ICTS, zie bottom pagina.


    Hoe dan ook de prijs staat op 50,- voor alles wat u ziet op http://www.kweekvijver.eu


    Er zijn inmiddels al wat meer artiesten er bij gekomen op de website.


    Mvg

    Bedankt WMDiensten scheelt me heel wat typen, alle respect hoor Ferhat, maar ik denk dat ik met me 26e levensjaar wel weet waar en hoe ik me muziek-centen weer moet investeren.


    Als er genodigde zijn die zich aangesproken voelen, feel free to contact me.

    Wie oh wie kan mij voorzien van een nieuwe layout en logo?
    Het gaat om DJAxis.nl
    Ik zie graag een portfolio en prijs tegemoet in me pb inbox.


    Voorkeur gaat naar een html5 layout, niet te veel plaatjes oid ivm ook vele mobiele bezoekers.


    Mvg

    Ik zoek iemand die een basis van hyppedit.com kan realiseren dus:
    Inloggen/connecten met soundcloud (oauth)
    Fan-gate aanmaken en delen, op de gedeelte fan-gate-link zal de bezoeker eerst de artiest moeten volgen voor hij het muziek bestand kan downloaden.



    Denk je dit te kunnen realiseren, stuur me een privebericht met je prijsopgaaf en tijdindicatie.


    Mvg.

    Je zou ze via media-share websites kunnen uploaden, en ze dmv json (ajax/js) beveiligd op te vragen, mits toestemming.


    Wat je ook nog kunt doen is gewoon de hele pagina beveiligen met een wachtwoord, en met een private-share link te embedden.

    Wat mij betreft is de veiling over een uurtje afgelopen ;)
    Wat betreft de stats, weet ik niet heb ze nooit in de gaten gehouden omdat dit concept gemaakt is om door te verkopen ipv zelf te publiceren.


    Nogmaals geen ander bod dan 25,- binnen nu en een uur en de veiling mag als gesloten worden beschouwd en zal ik je de gegevens door sturen A.Tytgat.

    Richtlijnen zullen wel veranderd zijn, hoe dan ook je ontvangt de hele bundel gewoon zoals je hem ziet op de site.


    Nogmaals met enige werk kan je goed scoren. Op de clan pagina's kunnen adsense verwerkt worden voor inkomsten.


    Zonder enige promotie pakt de site wel degelijk al bezoekers gezien het domein wel soort van seo goed is, heb je voornamelijk veel Engelsen en Russen op de site.
    Zal zo even een screenshot plaatsen van analytics

    Hierbij wat statistieken van analytics:

    Je betaald voor de scripting - niet voor de layout, wat al aangegeven is in de zin dat layout en tekst nog werk kan gebruiken ;)


    Overigens staat het domein gewoon gelinked met de aankoop op themeforest, dus dat zal geen problemen opleveren. :whistling:

    Nee geen echte fouten qua scripting is het goed in orde.
    Qua layout en tekst kan het nog wel verbeterd worden, en zo ook seo-valid.


    Templates zijn eenvoudig te implementeren voor clans.


    Bod staat genoteerd ;)


    Stukjes code kan altijd per PB opgevraagd worden.
    Betalingen werken automatisch dmv paypal.