7/10
waarde: 25 euro, wil hem btw wel van je overnemen.
Pluspunten: Kleur gebruik
Minpunten: Die maffia icoon.
Pm me maar, als je 'm kwijt wilt.
7/10
waarde: 25 euro, wil hem btw wel van je overnemen.
Pluspunten: Kleur gebruik
Minpunten: Die maffia icoon.
Pm me maar, als je 'm kwijt wilt.
Misschien telaat?
CitaatLink: http://www.djaxis.nl/layout/index2.html
Reden: Ben vaker bij je geweest (xD)
Citaat van GuitarLigt het aan mij of is de kwaliteit slecht?
Is expres zo, kwaliteit zal 100% optimaal zijn bij aankoop (wil geen rippers =))
Vulkano, Idd ik verkoop hem gelijk =) ik heb er niets aan maar zie er wel potentie in, daarom koop ik hem voor de verkoop.
Ik zal ff voorbeeldjes uploaden. <- Aangevuld in ts bericht.
Update; 4-2-12: Zie af van verkoop.
Die icoontjes in je ring kloppen wel =)
En het feit dat zilver kapot kan gaan bij lage temperaturen is ook waar. Heeft de juwelier je hier niet op gewezen?
Grolsch, 60 euro genoteerd, de betaal mogelijkheden zijn overschrijven via bank (ik woon in Nederland), of paypal.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.02.12 13:44:34:
Grolsch heeft het bod ten-niet gedaan, omwille voor een andere source. Site staat nog steeds tekoop.
[offtopic]Meld het even als je van je bod afziet, anders blijven we bezig![/offtopic]
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.02.12 01:08:18:
Prijs verlaagd naar 60euro.
berrycovers ? eerste wat mij ten binnen schiet.
Citaat van faffJa, heb je ze allemaal Gekocht & betaald?
indien ze van een CD_key Generator komen, is het illegaal.
dan zijn het geen betaalde serials
en heeft de persoos waarschijnlijk een illegaal Product :p
Nogmaals, ik verkoop geen serials van games die illegaal zijn, zie marktplaats zoek op cdkey mw3 en je vindt originele cd keys. Deze zal ik dus ook goedkoop verkopen!
Je koopt normaal een game met cd en hoesje etc, bij mij alleen de product code zodat je online kan spelen =)
Niets illegaals aan faff, zie g2play.net of cjs-cdkeys.com of whatever, iig ben al voorzien topic mag op slot!
@haxor, Probeer het nu maar eens. Deze layout is nog aan vervanging toe, ik had hem gekocht alleen hoorde bij mijn check hier op CP, dat de lay al enige tijd geript was, en alle rechten verdoezeld waren zodoende de bank opgebelt en het geld terug gekregen.
Je krijgt er een nieuwe layout bij, gesliced enal Deze laat ik hier niet zomaar zien, dus PB (I)
Mvg,
Dennie Kruizenga.
Citaat van mattie1992Als ik inlog dan word ik doorgestuurd naar de volgende link:
http://straatschoft.nl/undefined/
en krijg ik een 404 error
Zal waarschijnlijk een htaccess foutje zijn, zal er naar kijken Mattie! alhoewel het niet storend is, je blijft immer alsnog ingame ipv een 404 pagina. Maar het hoort inderdaad niet zo
Mvg,
Dennie Kruizenga.
Ben al voorzien, er mag een slotje op.
Hierbij bied ik aan: Straatschoft.nl / .be / .com
Inclusief content(source), + extra geslicede layout + psd, exclusief hosting.(dit ivm volgend project)
Domeinen zijn geregisteerd tot 2-1-2013 (nog 11 maanden)
Google analytics stats van 1 maand (tot nu toe):
114 mensen hebben deze site bezocht
172 Bezoeken
114 Unieke bezoekers
2.140 Paginaweergaves
12,44 Pagina's/bezoek
00:05:54 Gem. tijd op site
41,86% Bouncepercentage
64,53% % nieuwe bezoeken
Het is een supernaam voor een maffia/crime game.
Tevens uniek, zo simpel, niemand heeft het bedacht, niemand heeft 'm, maar jij kan er eigenaar van worden
er heeft veel werk in gezeten, debuggen, uniek orgcrime systeem, pimpmyprofile, uitkering, cronjobs, en je krijgt nog extra-nog-niet afgewerkte of ingebouwde scripts/images erbij. Zoals auto frames, tuning delen, rims, layout, wheels, de css en nog een paar dingen (vraag alleen bij serieuze interesse via pb.)
Voor de klikkers: http://www.straatschoft.nl
Update 8-2-2012: prijs verlaagd naar 60 euro. vaste prijs.
Mvg,
Dennie Kruizenga
faff, er is niets illegaals aan. het zijn legale cd keys die ik verkoop van spellen zoals bf3,mw3 etc.
De naam zegt het al,
Ik zoek een layout voor mijn cd-key webshop.
Ik zoek een kwalitatief en evt geslicede game webshop layout, Maximaal budget is 40 euro.
Mvg,
Dennie Kruizenga.
het is een zelf aangepaste versie van wmwinkel.eu's webshop.
Je dient het zelf nog naar wens af te scripten (e-book en layouts administratie zit een kleine bugje in.)
Administratie voorbeeld: PM me.
Ik heb de webhosting pakket van 1 eu p/m bij versio voor downloadmarkt.nl
Waar is deze geregistreerd?
16,-:cheer:
Ik bied een projectje van me aan, dien je zelf nog ff af te maken je krijgt immers er alles bij, domein hosting en systeem dat nu loopt.
Voorbeeld: http://www.downloadmarkt.nl
Veiling: Ja
Startbod: 40 euro
Opbieden met: 2 euro
Buy now: 60 euro
T/m: 48u na laatste bod.
Geregistreerd bij: Versio.nl
Domein/hosting loopt tot: 15-1-2013
Mvg,
Dennie Kruizenga.
voor bython 7,- incl.
leuke layout