K-Joniauxs: als je vindt dat je beter kan slicen, dan koop je toch alleen de psd? je hoeft immers hem niet gesliced te kopen 8-|
Het is immers ook geen check, dus ik vraag niet om je mening.
Als je belangstelling hebt kun je een bod doen.
Posts by Dennii
-
-
Citaat van Dein
Blijf ik de rechten behouden om hem in de onlangs gekochte source te kunnen gebruiken?
Die rechten heb je immers nooit gehad, zie index.php in de source. Je hebt de layout erbij gekregen die ik onlangs bij de topic heb aangeboden.
Deze layout heb ik onlangs aangeschaft net voor de verkoop van straatschoft, maar hoorde niet bij de verkoop zoals eerder aangegeven.Gelieve graag on-topic.
-
Citaat van ILuvBikinies
Heb m overgekocht met alle rechten :cheer: -
Heb faff een pb gestuurt.
-
Citaat van faff
80,- verkocht?
Wat bedoel je? bied je de bin ?@ K-Joniaux: Heb even de sliced versie online gezet.
In de css zitten nog features voor de outgame, die kun je veranderen zodat het zichtbaar wordt (display:block is aan)Zie: http://verkocht.
-
-
-
Citaat van ProjectB
@ Starohosting en Dennii
Ik ga deze layout niet verkopen, gebruiken of wat dan ook, ik heb hem voor mezelf gemaakt om te oefenen. Wees maar niet bang ;).
Bedankt voor de suggesties, andere suggesties zijn altijd welkom!
Heb contact met je gehad en overeengekomen dat de layout zodra hij af is, in geen enkele opzicht meer mag lijken op de layout die ik gekocht heb van je. -
Heb je een pb gestuurt.
Ik vindt dit inderdaad niet fijn. -
Gebruik midi controllers!
Ik persoonlijk vindt het een top uitvinding.Zie: http://www.bax-shop.nl/digital…ekijk-alle-producten.html voor een paar merken.
Dan kun je die mengpaneel die je hebt staan thuis weg leggen want hedendaags zitten er in de meeste midi controllers wel een mengpaneel.
-
chmod toevoegen op alle mappen en bestanden.
-
Ik dacht dat je de psd kwijt was? alhoewel zonder psd is het niet meer dan 30 euro waard. Je geeft zelf al aan dat "wij" dan beter opnieuw kunnen beginnen met designen want er zijn enkel html bestanden.
-
De font is afschuwelijk, probeer iets afwisselender en duiderlijkere fonts te vinden.
Een leuke background image zou leuker staan dan wit.
Roundedges op alle content/menu headers zou ook niet verkeerd staan denk ik, beter dan zo hoekerig.
Verder wel een leuke layout. -
25 euro op je gamelayout en reeds overgemaakt, verkocht dus.
-
Mits je hem echt kwijt wilt, de Gaming layout dan he, dan bied ik je 15 euro.
-
Voor alle dancehall en/of reggae liefhebbers heb ik een nieuwe sound van me online gezet.
http://soundcloud.com/dj-axis/dj-axis-snap-back-2012Het lijkt me wel grappig het een cijfer te laten krijgen door jullie. Ik ben al zo'n 4 jaar in de dancehall en reggae scene te vinden en naar aanleiding van een vorige topic op CP besloot ik er nu ook maar eens een te maken.
Ik hoor graag hoe 't klonk e.d.
Mvg,
Dennie Kruizenga. -
Goed werk, had t al gezien @ msn.
Maar hij is goed-goed, nou nog ff slicen he! -
Goeiedag mensen,
Ik ben zojuist opgelicht op cp, heb al contact gehad met de beheerders van CP, en zal morgen naar het bureau gaan.
Echter was mijn vraag, is dit jouw al eens eerder overkomen? -
-
Dein heb je een pb verstuurt, topic graag open houden mits Dein afziet van de koop.