Ik heb hem alleen ge-preorderd voor de zombie feature.
Mw3 is meer mijn ding, snelle actie en als ik de trailer moet geloven van de Black ops 2 zombies dan wordt dat zeker weten snelle actie reactie !
Posts by Dennii
-
-
Persoonlijk zelf hou ik niet van dit soort mensen, echter zitten er ook goede mensen tussen die juist uit dat wereldje willen komen en daar heb ik respect voor.
-
Ik heb nog een heel systeem en website liggen betreffende zoiets als oasiz.com
Draait op zowel IRCD als IRCX.Mail of PM me maar voor meer informatie.
-
Ik heb nog een 50 euro psn kaart liggen die ik niet gebruik, daarom bied ik hem op marktplaats e.d aan.
Prijs: 45 euro.
Zie: http://link.marktplaats.nl/587400179Beller is sneller.
-
zonder slice.
-
Bieden vanaf: 7,50
Opbieden met 50 cent.Betaling uitsluitend via overschrijven.
-
Een designer / slicer.
-
Ik ben een reggae / dancehall dj en ik ben na 3 jaar toe aan een nieuwe layout.
Het liefst een soortgelijke layout als die er nu op staat, alleen ik mis wat reggae sfeer en kleurgebruik.
Over de prijs valt te praten xx bedrag.
Ik verwacht een geslicede PSD van het ontwerp in html
Mvg,
Dennie Kruizenga -
Citaat van h4x0r666
Als ik er nog even bij vragen mag waarom zeg je in je topic dat je een betrouwbare persoon zoekt terwel die persoon betaald en jezelf niks te verliezen hebt? of zie ik het verkeerd :hmm:
Ben al eerder op cp opgelicht door Nils H. daarom heb ik geen interesse in mensen met oa 40 posts.
Maar zoals ik al zei ben al voorzien. -
ABN, trouwens overmaken naar mijn paypal is denk ik ook mogelijk. Ik weet niet tot hoever paypal mijn toegang heeft beperkt.
Mvg
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.06.12 23:17:43:
Ben al voorzien op sitedeals. -
Ik zoek een betrouwbaar persoon uit nederland die 29 euro paypal heeft en wat voor me kan betalen,
Aangezien mijn paypal is beperkt ivm creditcard gegevens die ze willen (?)Interesse ? PM me even
Ik zoek trouwens een betrouwbaar persoon,
Ben al eerder opgelicht op CP maar probeer het toch nog eenmaal, niet iedereen is immers een dief.Mvg,
Dennie Kruizenga -
Ik woon zelf ook in Groningen, en een MMA School bestaat hier nog niet.
Misschien in Assen ?Edit:
Excuus misschien bij Aihato aan de Hoornsediep 153?
http://www.aihato.nl/ -
Citaat van scarface
Nihiel , verklaar dat eens er zit duidelijk verschil in !
Intel Core i3 ? de instap processor voor een gemiddeld gezin voor internet en tekstverwerking
Intel Core i5 ? de standaard processor voor actief computer gebruik
Intel Core i7 ? het top model voor zware toepassingen zoals, gaming en foto- en videobewerking
Er zit degelijk een groot verschil in tussen de l3 Cache en de ghz licht ook hoger.
Voor een school-laptop heb je niet zoveel cache en ghz nodig, als hij nou zei dat hij wou gamen e.d dan zou die beter voor een i7 kunnen gaan idd, vandaar nihiel. -
Ik gebruik zelf de Asus K53S met nVidiachip.
Hoe dan ook, hij kost zo'n 500 euro, maar dan heb je wel een betrouwbaar merk, en je kan alles spelen, crysis 2, bf3, mw3 etc.Het is trouwens wel een intel i3, je kunt nog kijken voor een i7 model. Het verschil tussen i3, en i5 is nihiel vindt ik zelf.
-
De intro van get down spreekt me erg aan, dit omdat ik zelf in de reggae/dancehall zit en het heeft er een tikkeltje wat van weg.
Verder leuke beats man, zelf gedaan met fl neem ik aan ? -
Groningen, NL
-
-
-
-