Verkeerde drivers, download de goeie (64bits).
Anders kijk in Start -> rechtermuisknop op Deze Computer, en dan op Beheren klikken.
Via daaruit kan je dmv Apperatenbeheer kijken of de drivers die je hebt wel goed zijn, en anders download de drivers van HP via hun automatische detectie systeem.
Posts by Dennii
-
-
Hey Tim,
Je site is momenteel niet bereikbaar nav teveel omleidingslussen. -
K.Rens, bedankt voor je uitleg maar ik ben geen voorstander van woltlab, een van de redenen is zoals je zelf al aangeeft: alles is duits, en de complexiteit van modules etc is voor mij geen doen.
Ik hou van overzichtelijk toegankelijke scripts, niet perse OOP oid...Bij deze ben ik dan ook voorzien, bedankt voor jullie reacties.
-
Hey spy,
Ik ben druk bezig met nieuwe mixen. Later deze week komen ze online op de site thanks trouwens!Wat betreft woltlab ik weet het maar het is niet mijn ding haha
-
@Eclipsee, Je hebt een PB
-
Uhu, en ik ben gek haha.
Ik zag laatst hier nog een voorbij komen van L Kok alleen die is reeds verkocht volgens mij...
Maar als iemand nog een heeft, pb me maar! -
Hij mag ook ergens al klaar liggen door iemand, die hem hooguit 3 keer eerder heeft verkocht Fils.
-
Ik zoek een community source, zoiets als dev*portal.
Ik weet dat wat ictscripters gebruikt gratis is, maar dit is niet mijn voorkeur.Ik zoek iets unieks, en geen standaard of gratis sources.
Mijn budget: 70 euro,
Must have features:
Forum (aber naturlich)
Ledensysteem (Het liefst salf&pepper gebruiken)
Downloads, Artikelen, Scripts afdeling.
Adminpaneel. -
Thanks daar kan ik voldoende mee !!
-
Ga naar een alles in eenzaak (bij ons, Groningen is dat Het Onderdelenhuis.) daar hebben ze altijd een oplossing.
-
Wie oh wie weet een betrouwbare (mag betaald) STANDALONE shoutcast hosting software voor mijn dedicated server ?
Het idee is dus dat ik shoutcast hosting wil aanbieden, enkel wil ik dat alles automatisch verloopt na het aanvragen van bepaalde diensten zonder dat ik zelf alles in moet stellen.
Ik ben er een tegengekomen maar dat is een aanvulling op volgens mij plesk, en dat heb ik niet, ik zoek dus een standalone oplossing.. -
Waarschijnlijk staat in je boot.ini de CD/DVD speler op een andere volgorde dan waar die hoort te staan.
Of de drivers van de cd/dvd kunnen niet worden geladen in de biosAl eens via USB geprobeerd? http://reboot.pro/4900/
-
Ik mis een like button, maarja wat Reff hierboven zei... dus dat.
-
Tekoop maffiastart.eu
Momenteel draait hier een simpel toplist systeem op, ik doe er verder niks mee 't is voor de verkoop.
Je kan vele kanten op met dit domein.
Bieden vanaf: 5,- -
Neem eens contact met Pitt Tattoo een echte artiest met al vele prijzen in en buiten NL.
Misschien is hij geinteresseerd linkpartners te worden. -
-
3 euro.
Telaat zie ik net... -
@apps You've got mail!
Graag nu verder ontopic, aangezien het nog steeds linkpartners gezocht betreft -
Ik vindt hem er integeldeel niet op lijken...
Maar ik snap je punt wel qua menu opbouw, maar vergeet niet dat het een opensource-ding is geworden...
Ieder maakt zijn eigen draai eraan.Verder graag afhandelen met Thjeu, ik ben van mening dat hij wel rekening gehouden heeft met het feit dat jij ook een soortgelijke layout hebt gekocht bij hem.
En er juist een andere style van maakte. -
Geachte,
Ik heb deze layout laten maken door Thjeu.