Localhost? zoja dan staat je apache geen htaccess toe, of er zit een fout in de .htaccess
Posts by Dennii
-
-
Ik zou eens kijken op warez-bb.org
-
Precies is niet te zeggen, afhankelijk van de wensen die je wilt.
Noem eens een budget. -
Zeker wel in de root
-
Ik doe 't gratis voor je, echter ben ik niet van plan bugs te gaan fixen om het stabiel te laten lopen.
-
-
Ik vindt hem er top uitzien.
Leuke effecten ook overigens! -
Het is gelukt! bedankt iedereen.
Ik ben trouwens aan het kijken voor nano. -
Je kunt telfort proberen.
Daar geven ze je ruim de keuze en opties. -
Hey Tim, als ik inlog als root met mijn pw krijg ik steeds access denied.Ik snap echt helemaal niks hiervan, is heel wat anders dan windows serverHoe sla ik het bewerkte php.ini bestand op ? want QQ :wq werkt niet... tenminste ik zie geen veranderingen na de service httpd restart
Het is gelukt dmv VI ipv VIM. -
Goeieavond Rens,
Ah ik had VIM dus niet nodig? Echter krijg ik bij het gewoon invullen van de /usr/local/bin/php.ini (Wat echter de enige uitkomst is na de /find) een Permission Denied
Het is gelukt het bestand te openen, aan te passen e.d
Hoe sla ik dit op? gewoon herstarten ?Dit is echt mijn eerste Cent servertje...
-
Hoe bewerk ik die in de SSH? ik heb een whereis php.ini uitgevoerd en toen een vim (Overigens weet ik niet of dit het juiste commando is) usr/local/lib/php.ini maar ik kreeg niets tezien.
-
Ik ben nieuw met het gebruik van Centos als VPS OS.
Weet iemand hoe ik de shorttags van php aanzet via ssh ? -
I know no offense ook verder !
Het is voor mij iniedergeval afgehandeld, wst brtreft jouw en apps kan ik niet weten.Mvg
Dennie Kruizenga -
Tim, dat is nieuws wat bij mij nieuw is, dit zal ik overigens ook meenemen in het gesprek.
-
Houd eens op met dit soort topics te maken.
Wat jij voor discussie hebt met Twinis556 ofterwijl App-designer (ICTS). Regel je maar met hem maar no way dat je met dit verhaal een topic opent snap ik gewoon niet ? Los het ff lekker prive op en houdt mij erbuiten zoals ik al 100x per pb heb gezegt ik ben Twini niet. Zoek hem lekker zelf op hier; app-designer, en praat het uit als een man.Wat je zegt klopt, wij hebben een gesprek gehad over een aantal dingen die ik zelf aangevuld heb aan de site.
Wat Twinis556 met jouw nu heeft weet ik niets van maar dan alsnog vindt ik onze naam(PokeLite) had niet in deze topic hoeven staan.Nogmaals, praat het uit met App-Designer,
Ik ben niet altijd beschikbaar op PokeLite, dit omdat ik ook nog een sociaal leven heb en daarom heb ik Twinis556 als Head Mod ingezet om alles soepel te verlopen.
Wat er dus is voorgevallen weet ik niet, maar ik ga ervan uit dat Twinis556 niet zomaar bans uitdeelt. -
Ben erg benieuwd wat jullie in gedachten hebben.
Aangezien ik zelf dj ben en me overal aanmeld bij sites die wat met online music doen zoals bv soundcloud. -
In windows zul je mod_rewrite moeten aanzetten in php.ini daarna zul je kunnen werken met htaccess. Ik werk ook op xampp en het werkt uitstekend.
-
Denk dan toch dat je ff moet bellen met hp mits de garantie nog niet verlopen is.
-
Ik heb ff voor je rond gekeken, en er zijn vrij veel mensen met dit probleem.
Velen geven aan dat het verwijderen van de Originele audiodrivers en het installeren van http://support.microsoft.com/kb/888111 werkt.
Anderen geven als suggestie:Right-Click on the Sound icon in the Task Bar (or open with Control Panel > icon view > Sound)
Open Playback Devices
Click on Speakers and Headphones (to highlight)
Click on Properties
Click on Enhancements >
Select "Loudness Equalization"
Click OKHopelijk heb je hier wat aan