Posts by Dennii

    Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function add_shortcode_param() in /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-content/plugins/wd_shortcode/shortcode/wd_vc.php:45 Stack trace: #0 /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-content/plugins/wd_shortcode/wd_shortcode.php(55): require_once() #1 /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-content/plugins/wd_shortcode/wd_shortcode.php(19): WD_Shortcode->initShortcodes() #2 /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-content/plugins/wd_shortcode/wd_shortcode.php(112): WD_Shortcode->__construct() #3 /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-settings.php(255): include_once('/home/u3103p168...') #4 /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-config.php(99): require_once('/home/u3103p168...') #5 /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-load.php(37): require_once('/home/u3103p168...') #6 /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-blog-header.php(13): require_once('/home in /home/u3103p1683/domains/gamingpoints.nl/public_html/wp-content/plugins/wd_shortcode/shortcode/wd_vc.php on line 45

    jazeker ken ik ze echter geloof ik niet dat dat geld ooit wordt betaald maar eerder omgezet in werkstraffen.


    Gezien het modaal van hun winsten, niets zal er ook niet veel te halen zijn.

    Het kost vooral veel extra werk voor sites die nog mollie in gebruik hebben maar geen nummer of code meer zien en dus denken dat ze één programmeerfout herhalen.


    Wij zitten nu op targetpay maar die heeft ook alweer andere eisen.
    Ik ga me vanavond even verdiepen in dimopay gezien me klanten ook nog mollie attributen in hun web verwerkt hebben zal het voor mij iig weer drukte betekenen.

    Is er één API voor dimopay koen?
    Gevonden!


    Mvg

    Per 1 maart is alle activiteiten rondom SMS en telefoon betalen definitief gestopt.


    Dit meld één medewerker in één email naar ons toe na één aantal vragen rondom wat vreemde bugs die ineens op komen zetten


    Gezien we veel zaken doen via mollie waaronder ook ivr / micropayments zullen wij overgaan op Zaypay of Targetpay.


    Mollie heeft naar eigen zeggen haar best gedaan dit duidelijk te maken naar buiten toe, echter heb ik er nooit iets van mogen mee krijgen en ik denk velen hier met mij.


    Heb je dus één systeem met SMS of telefoon betalingen? Dan is het wijs ze nu om te zetten, mogelijk werken ze al één tijd niet meer zonder dat je het weet.

    Ik ben van plan een vol-automatisch donatie systeem te scripten.
    Hoe gaat dit in zijn werk? Ik geef het script toegang tot mijn account en laat hem donatie logs, datum van donatie, reden, enzovoort lezen. Deze data gebruikt het script om te berekenen wie, wanneer en hoeveel gedoneert is. Ook met een build-in berichten systeem. Dus dat hij berichten stuurt naar mensen die nog niet gedoneert hebben, met daarin hoeveel ze nog moeten doneren en voor wanneer! Ook kan hij kicken bij langdurig niet doneren zonder reden.
    Er is nog altijd iemand nodig om in te geven als de persoon een reden heeft of niet en om uitzonderingen toe te voegen. Ook kijkt hij naar de aanmeldingen logs om te weten als iemand nieuw is of niet.

    Gebruik gewoon een mysql database joh.