http://rdgweb.nl/ictpeople/ noem ik niet echt webdesign werk, ander kleurtje gekozen nieuwe header...
Verder is je portfolio ook niet echt uitmuntend
Ik zeg dit omdat ik zelf iets zoek en deze topic zag staan, maar ik sla deze over.
Posts by Dennii
-
-
Menu zit onderin, als tekst.
Maar je bent vrij om er iets heel anders van te maken. -
-
Hey Vinbob, leuk dat je een zending in stuurt, echter is dit niet bepaald de style die ik zoek,
Het is een beetje te simpel, Photoshoppen kan ik degelijk ook nog wel, alleen ik zoek echt iets totaal anders dan wat ik nu heb. -
Geplaatst !
-
Ik ben bezig Fils aanwijzingen aan te brengen in de layout Cas, overigens is dit me nog niet helemaal gelukt ivm kleine zoon dus vaak ben ik 's avonds pas bezig...
Ik hoop dit in de loop der dagen aan te passen, misschien kun je dan opnieuw je oordeel geven ?
-
Lars, lees de TS even goed door, dan zie je dat deze layout die jij al hebt gekocht van me inderdaad niet wordt aangeboden hier, enkel het script.
@Ferhat, ik maak niet graag admin gebruikers aan.. Dit omdat ik vaak genoeg meemaak hoe mensen met andermans dingen omgaan. Ik kan evt screenshots uploaden. -
Omdat ik niet verder ben gegaan met de outgame layout, aangezien die toch niet in de verkoop zit.
-
Gratis wallpapers, en fan made free stocks.
-
Na $payedsucces een update query uitvoeren:
Update VIP=VIP+'1' Where user_id='' -
Ingame krijg je er wel bij.
-
Heeft er iemand tijd om voor 50 euro een design en slice voor djaxis.nl te maken?
Ik ben een dancehall/reggae dj, en ben toe aan een nieuwe layout na 3 jaar.
Kleurgebruik is niet specifiek aanwezig mits moet er wel rekening mee worden gehouden dat de dancehall/reggae sfeer er in moet zitten, je moet het voelen!Ik hoor graag van jullie.
-
Verkocht met doorverkoop rechten aan SimoneOnline.
Mag gesloten worden. -
Zeker Fils,
-
Hey FIls!
Hij maakt nu de menu letters kleiner, echter geen probleem maar ik heb liever dat die spatie dan ook verdwijnt haha, heb je nog meer tips ? -
Hey Thjeu, bedoel je margin-top:-1px; ? zoja dan werkt het alsnog niet..
-
Ik heb een probleem, zie:
Het menu gooit teveel padding tussen elke <li> weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?
De css:PHP
Toon Meer#dropdownmenu { width: 805px; height: 39px; font-size: 12px; font-weight: bold; text-transform: uppercase; position: relative; display: block; } #dropdownmenu ul { padding: -1; list-style: none; } #dropdownmenu ul li { padding: 0; background: url(images/li-border.png) no-repeat top left; float: left; margin-top: 5px; margin-bottom: 0px; } #dropdownmenu ul li a {width:112px; line-height: 31px; padding: 0 10px; color: #fff; text-shadow: 1px 0px 0 #000; float: left; text-decoration:none; } #dropdownmenu ul li a:hover { color: #fff; } #dropdownmenu .top {height:39px; padding-top:0px; font-size: 9px; } #dropdownmenu .top_first {background: none; height:39px; padding-top:-1px; } #dropdownmenu .top_first:hover { top left no-repeat; } #dropdownmenu .top_last {width:144px; background-position: -1132px 0px; } #dropdownmenu .top_last a {width:124px; line-height:0px; color: #FFF; text-shadow: 1px 0px 0 #000; } #dropdownmenu .first_right { margin-left:-1px;} #dropdownmenu .first_right a { margin-right:-1px; } #dropdownmenu .pokemon { width: 112px; height: 39px; display: block; background: url(images/layout/pokemon.png); position: absolute; right: 5px; top: -124px; z-index: 3; } /* Dropdown */ /* LEVEL ONE */ ul.dropdown { position: relative; background-color:#000000; font-size: 5px; } ul.dropdown li { zoom: 1; } ul.dropdown li.hover, ul.dropdown li:hover { position: relative; z-index: 1; } /* LEVEL TWO */ ul.dropdown ul { visibility: hidden; position: absolute; top: 100%; left:0; font-size:11px; border-left:1px solid #000; border-bottom:1px solid #000; border-right:1px solid #000; margin-top:-1px; } ul.dropdown ul li { background:#000; } ul.dropdown ul li a { display: inline-block; background-color:#000000; width:121px; } ul.dropdown .logout {border-top:1px solid #577113;} /* LEVEL THREE */ ul.dropdown ul ul { left: 100%; top: 0; width:141px; background:#000; border-top:1px solid #000; border-bottom:1px solid #000; border-right:1px solid #000;} ul.dropdown li:hover > ul { visibility: visible;}
Live: http://www.pokelite.com en even inloggen als demo / demo -
Goeieavond,
Ik ben bezig met een simpel log systeem, alleen ik krijg steeds de volgende fout:SQLYou have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'by, action) VALUES (NULL, NOW(), '', 'Bewerkt homepagina')' at line 1
Ik roep hem aan dmvDe functie zelf:PHPfunction admin_new_log($do){ mysql_query("INSERT INTO a_logs (id, datum, by, action) VALUES (NULL, NOW(), '".$gebruiker['username']."', '".$do."')") or die(mysql_error());}
Het is al verholpen. -
Daar hebben ze tegenwoordig een windows tool voor, http://www.microsoftstore.com/….Help_Win7_usbdvd_dwnTool
-
Even contact opnemen met je host, waarschijnlijk hebben ze dit geblokkeerd.