Posts by Dennii

Een apart geurtje kan ook wijzen op lekkage oid..
    Snelste manier is een ventilator neerzeten met lucht neutralisatie en luchtvochtigheid regelaar.

Hey Vinbob, leuk dat je een zending in stuurt, echter is dit niet bepaald de style die ik zoek,
    Het is een beetje te simpel, Photoshoppen kan ik degelijk ook nog wel, alleen ik zoek echt iets totaal anders dan wat ik nu heb.

Ik ben bezig Fils aanwijzingen aan te brengen in de layout Cas, overigens is dit me nog niet helemaal gelukt ivm kleine zoon dus vaak ben ik 's avonds pas bezig...

Ik hoop dit in de loop der dagen aan te passen, misschien kun je dan opnieuw je oordeel geven ?

Lars, lees de TS even goed door, dan zie je dat deze layout die jij al hebt gekocht van me inderdaad niet wordt aangeboden hier, enkel het script.
    @Ferhat, ik maak niet graag admin gebruikers aan.. Dit omdat ik vaak genoeg meemaak hoe mensen met andermans dingen omgaan. Ik kan evt screenshots uploaden.

Heeft er iemand tijd om voor 50 euro een design en slice voor djaxis.nl te maken?
    Ik ben een dancehall/reggae dj, en ben toe aan een nieuwe layout na 3 jaar.
    Kleurgebruik is niet specifiek aanwezig mits moet er wel rekening mee worden gehouden dat de dancehall/reggae sfeer er in moet zitten, je moet het voelen!

Ik hoor graag van jullie.

Ik heb een probleem, zie:

Het menu gooit teveel padding tussen elke <li> weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?
    De css:

Live: http://www.pokelite.com en even inloggen als demo / demo

Goeieavond,
    Ik ben bezig met een simpel log systeem, alleen ik krijg steeds de volgende fout:

SQL
    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'by, action) VALUES (NULL, NOW(), '', 'Bewerkt homepagina')' at line 1

Ik roep hem aan dmv

PHP
    admin_new_log("Test");

De functie zelf:

PHP
    function admin_new_log($do){	mysql_query("INSERT INTO a_logs (id, datum, by, action)	VALUES (NULL, NOW(), '".$gebruiker['username']."', '".$do."')") or die(mysql_error());}

Het is al verholpen.