Idd.
Zo heb ik het ook met mijn straatschoft licenties.
Posts by Dennii
-
-
Ik houdt deze topic zowieso even in de gaten.
Bedankt voor de aanvullende informatie Koen! -
Persoonlijk zelf zal ik nooit doen.
Niet alleen omdat er genoeg noobies nog zijn die helemaal geen ene vinger uit willen steken of investeren in een source.
Maar ook omdat de juiste koper komt voor de juiste prijs.
Al eens nagedacht over meerdere licenties te verkope voor bv 25?- p stuk. -
Ik ben benieuwd of deze techniek ook echt werkt van cloudflare.
Mits dit werkt overweeg ik ook om deze dns cache tools (als ik het zo mag noemen) ook ga gebruiken. -
Refferal, stel Versio.nl zet haar domein naam te koop, kijken hoeveel geld er dan geboden wordt?
Denk dat de geboden snel naar de xxx prijs gaan.Maar sommige domeinen die hier tussen staan zijn inderdaad de volledige 80 euro niet waard,
Is het ook mogelijk ze los te kopen Samnr13? -
Ik heb je een aanbod gedaan op Skype.
-
Je kan kijken of DA/Plesk een backup heeft gemaakt, automatisch zoniet dan helaas.
-
Thumbs up Jeffrey, thanks!
-
Je kunt proberen je aan te melden als gast, en zodoende ingelogd je oude account terug proberen te krijgen met wat tools bedoeld voor XP ?
-
Je hebt PM Jeffreyh !
-
Goedenmiddag,
Ik vroeg me af of iemand 60 cent kan missen op paypal, aangezien ik dat tekort kom en ik anders voor minimaal 25 moet opwaarderen.
Zit er iemand bij die misschien die 60 cent over kan schrijven, zodat ik mijn product kan bestellen ?Afwachtend op een van jullie priveberichten,
Bedankt!
Dennie Kruizenga -
2 leuke domein namen tekoop, per stuk bieden vanaf 1 euro 50 (1,50).
De domeinen verlopen in maart 2014, gekocht bij Versio begin 2014.
Wil je een leuke webshop openen, of iets in de (internet) radio's doen, dan is dit je kans.Betalen via: Paypal, Bankoverschrijving.
-
Dat werk is gewoon je portfolio hoor het is immers je eigen werk..
Even ergens uploaden dus -
Je hebt een KVK nodig voor IDeal, heb je dat wel ? Zoja dan heeft Mollie een kant en klaar script op hun site staan.
-
140 voor een telefoon unlockeb? Hier in Groningen bij een willkeurige turkse tell winkel kraken ze hem voor 10.
-
Bedankt voor jullie reacties echter zit ik zelf in tijdgebrek en wou het door iemand laten realiseren.
-
Wat Rens zei is de perfecte oplossing en evt een kleine random code row in de users table, en die alijd checken.
-
Ik zoek iemand die tijd heeft om een facebook registratie en login uit te werken voor een van mijn site's.
Budget: n.o.t.k. -
De source is illegaal? Volgens mij als men het slim aanpakt is het enige wat nog echt kan duiden op een source is de attack pagina
Ikzelf ben bezig mijn aankoop te herschrijven.
-
Het lijkt erop dat cybercade is ingesteld als ware restore on restart. Zoek even op google voor de juiste instellingen.