Goedeavond!
Ik probeer IonCube op mijn vps server te installeren, echter krijg ik hem maar niet aan de praat terwijl ik toch alles geladen heb...
Is er misschien iemand bereid me op weg te helpen?
Het gaat om het betaalsysteem BoxBilling.
B.v.d!
Mvg,
Dennie Kruizenga
Posts by Dennii
-
-
Ge-ni-aal victor
-
Dankje Matistop333 het is wel is de bedoeling inderdaad om qua prijs onder de concurrentie te gaan liggen.
Ik zie je binnenkort wel tegemoetZijn er nog anderen die er anders of een aanvullende mening op de prijs hebben ?
-
Bedankt voor je reactie Matistop333
Wij hebben ongeveer dezelfde prijzen zie ik als Redstone, echter niet zoveel pakketten. -
Volgens mij heeft dat jochie teveel gerookt, en dan bedoel ik niet van het goede spul
-
Goedeavond mede ICTSers,
Ik weet niet zeker of hier Minecraft spelers op de website te vinden zijn hier.
Echter heb ik een vraag en die luidt:
Wat vindt jij een goeie prijs voor een ssd minecraft server met de volgende specs:512MB RAM Geheugen
16 Spelers
32 Spelers
OS: MulticraftPrijs graag vermelden als p/m (Per maand)
Waarom ik dit vraag is heel simpel,
Ik ben bezig met een host bedrijf echter willen we aantrekkelijkere prijzen aanbieden dan overigens minecraft hosters.Ik hoor jullie commentaar graag.
Mvg,
Dennie Kruizenga -
Ik mis een niet leuk button
-
-
Tekoop domein, layout, psd
http://www.tunexl.nl
What you see is what you get.Prijs:
5030 euro
Of doe een aantrekkelijk bodReden verkoop:
Geld nodig voor groter project.[Update 19-4-2013] Helemaal niemand interesse? Ik doe hem niet nogmaals volgende maand in de verkoop, ik heb het geld nu nodig.
-
Bij deze inclusief systeem.
-
Hierbij verkoop ik de huidige layout van [url='http://callmc.eu']Callmc.eu[/url
Je ontvang de PSD en slice html bestanden, echter niet het domein.
De reden van verkoop is dat ik nu whmcs gebruik met voldoende plugins om hier afstand van te doen.Tevens ontvang je het bestel systeem die werkt op de Mollie API, plus een reseller waar dit script mee functioneert.
BIN: 25,-
Bieden vanaf 10,- -
Ik bespreek liever in prive wat er moet gebeuren, echter gaat het om een wget installatie die volgens mij niet helemaal werkt, aangezien ik er niet op kom 504 gateway error ngix
Ben voorzien ! -
Je kunt hem gebruiken voor alles, het ligt eraan hoe je het laat slicen voor welk platform(framework) je hem wil gebruiken.
-
Is een persoonlijke mening startbod was er niet.
Opbieden met wat je wil of tot de bin is bereikt. -
Genoteerd Tim, echter vindt ik 5 euro nogal weinig.
-
Ben ik het met je eens Bram.
Echter de layout heb ik samen met het domein over genomen, en wou weten of dit voldoet aan een minecraft speler.
Bv om zich over te halen om een server te nemen door de bellen met zijn mobiel.Of dat ik nogmaar eens een beroep op Thjeu doe voor een design.
-
Hierbij verkoop een mooi uitgewerkte social media layout.
Bij aankoop ontvangt u de psd, de layout is dus niet gesliced.BIN: 30 euro, of doe een leuk bod
9 uur na laatste bod stopt de veiling -
Ik zou het werkelijk waar niet weten Ferhat...
Ik denk het wel... zie meerdere dit doen... -
Genoteerd carleone
-
@Fils, dit wordt afgescheiden weergegeven en enkel voor de klant die inlogt op het Multicraft paneel zichtbaar...
Maikel, Zal hiermee vanavond bezig gaan, had zelf ook al zo iets in gedachten...