Posts by Dennii

Ik zoek een designer, die een ontwerp kan leveren zoals mijnmaffia.nl
    Budget staat op 120 euro.
    Echter zoek ik wel iemand die ook zijn eigen werk kan slicen.

Heb je toevallig nog iets liggen, dan kun je dit natuurlijk ook inzenden.

Contest eindigt 10-5-2013, tenzij anders (langer) wordt vermeld natuurlijk met een reden.

Kleurgebruik: Niet specifiek, echter moet het allemaal wel goed passen bij elkaar, ik hoef denk ik geen uitleg tedoen aan designers om "inspiratie op te doen" en dat soort berichten, aangezien ik er van uit ga dat degene zijn vak begrijpt.

Website naam: niet te vermelden, enkel bij aflevering ter afwerking.

Inzenden via PM kan natuurlijk altijd.

Ik zie jullie inzendingen graag tegemoet.

Voor 11:00 overgemaakt, van ING naar ABN staat er dezelfde dag nog.
    Echter aangezien er feestdagen tussen zitten kan het wel eens vertraagd zijn.
    Even bellen met de bank of afwachten, morgen moet alles gestort zijn zoals normaliter de bedoeling is.

Klinkt als een corrupte installatie van Windows, of in-ieder-geval de thema van Mac.
    Opnieuw opstarten in veilige modus, de thema verwijderen en de laptop opnieuw opstarten is de enige optie.

Goede inzet Lars!
    Overigens vindt ik het geen overbodige luxe om hier een aantal euro's per licentie voor te vragen.

Ik merk nog steeds dat er teveel mensen zijn die maar gewoon ''Wat doen en we zien wel!''
    Ook het fenomeen is de copyright of in-ieder-geval de credits naar de maker van dit script, wordt ook vaak vervangen voor een eigen blinkend tekstje, waar ik absoluut op afknap.

Ik zeg mooi sommige pagina's beveiligen dmv ioncube of zend.
    Hallo, toekomst!

@menno kan kloppen hoor !
    Heb hem gekocht van Lars wie hier nu verbannen is naar mijn weten
    Heb overigens wel alle rechten en het domeinnaam had ik ook.
    Rgd heeft pm, als hij besluit over te gaan tot kopen, wordt de site geheel debugged en alsnog meerdere malen verkocht voor een nader te noemen bedrag.

Maar eerst genieten van de zon!
    Allen een fijne dag toegewenst.

Mvg
    Dennie Kruizenga

Nee is voor zover ik weet en kan zien ( heb hem ooit overgenomen van iemand hier op icts ) geen opensource basis of lek van...
    Layout kan best er staan er nog drie in de mappen, ben ze even aan het testen...

Zal hem straks er toevoegen aan de downloads.
    Weet niet of dit een clone of source lek is geweest, alles is nederlands en commented dus lijkt me niet.
    Ik hoop dat ik iemand hier blij mee kan maken.

Het betreft het systeem dat draait op http://dennihb1.one.axc.nl/
    Ik gebruikt het verder niet meer, echter als ik het zou verkopen in licenties hoeveel zou ik hiervoor vragen?
    Laat me maar weten wat te doen, ik sta voor een moeilijke keuze...
    Aan de ene kant wil ik best wat exclusiefs voor ICTS plaatsen in de downloads, aan de andere kant er zijn heel veel mensen tegenwoordig die dit later zogenaamd ,,verbeteren aanpassen en door-verpatsen''

Mvg,
    Dennie Kruizenga

Ik heb Ioncube gedownload en goed aangestuurt in de php.ini file
    service httpd restart gedaan, echter nog na 4x geen resultaat..

Ik heb trouwens een Centos 6.3 server waar dit alles op hoort te draaien...