Boem is ho.
Posts by Dennii
-
-
Op mijn S3 werkt dit niet.
Beeld wordt lelijk uitgetrokken en mis alsnog alle menu's.
Footer link geeft ook geen verschil -
http://jelastic.com/partners/isv
Cyclos is a project of STRO, a leading organisation on monetary innovations. Cyclos offers a complete on-line payment system with additional modules such as e-commerce and communication tools. The Cyclos platform permits institutions such as local banks and MFI's to offer banking services that can stimulate local trade and development.
-
Even mailen, volgens mij hebben ze een live chat.
Geannuleerd is meestal gewoon geannuleerd echter kan de datum soms afwijken. -
Enkel Designer en jquery implementatie afstellen op het script.
-
Ik zoek mensen, om een project zoals Herbalists.be te beginnen,
Wat ik zoek is een designer (layout, ingame plattegrond e.d zoals herbalists.be het ook heeft maar wel uniek natuurlijk.JQuery scripters, PHP Developers (niet specifiek OOP.)Concept e.d nader te noemen mits interesse.Budget is rond de 350,-Ik type dit via mobiel, bij interesse graag PM.
Ik zal dit topic later aanvullen met meerdere uitgebreide details.Mvg,
Dennie
Ben voorzien -
-
+1 Cas
Overigens heb je niet het recht om - mocht je wel een over nemen van iemand die je nu een pm stuurt, te gebruiken. -
Cas haley kende ik al ! top artiest inderdaad.
Hieronder nog een zieke combinatie van zwervers/straat-muzikanten:
http://www.youtube.com/watch?v=2mPitHmRpcQ -
Dat is dus inderdaad ook wat ik hier als eerste dacht, een chinese duitse bob marley
-
Excuus Ares, wist niet dat ICTS tegenwoordig een functionerende Prullenbak heeft :p
-
Volgens mij zijn er genoeg mensen die de 120 euro goed kunnen gebruiken in tijden van crisis, als ik de jackpot wil betalen ga ik wel naar een groot erkend bedrijf.
Bovendien ken ik wel wat leden hier die uitstekend werk leveren, bv Mathjeu (Thjeu).
Maar om hem niet al teveel last te bezorgen gezien zijn schema zoek ik het via deze weg.Bleh, next!
-
Bedankt voor het melden Ares, heb hem even leeg gehaald!
-
Ik zoek een designer, die een ontwerp kan leveren zoals mijnmaffia.nl
Budget staat op 120 euro.
Echter zoek ik wel iemand die ook zijn eigen werk kan slicen.Heb je toevallig nog iets liggen, dan kun je dit natuurlijk ook inzenden.
Contest eindigt 10-5-2013, tenzij anders (langer) wordt vermeld natuurlijk met een reden.
Kleurgebruik: Niet specifiek, echter moet het allemaal wel goed passen bij elkaar, ik hoef denk ik geen uitleg tedoen aan designers om "inspiratie op te doen" en dat soort berichten, aangezien ik er van uit ga dat degene zijn vak begrijpt.
Website naam: niet te vermelden, enkel bij aflevering ter afwerking.
Inzenden via PM kan natuurlijk altijd.
Ik zie jullie inzendingen graag tegemoet.
-
Thumbs up voor de post hierboven.
-
Dir is leeg.
-
Fijn om te horen !
-
Voor 11:00 overgemaakt, van ING naar ABN staat er dezelfde dag nog.
Echter aangezien er feestdagen tussen zitten kan het wel eens vertraagd zijn.
Even bellen met de bank of afwachten, morgen moet alles gestort zijn zoals normaliter de bedoeling is. -
Klinkt als een corrupte installatie van Windows, of in-ieder-geval de thema van Mac.
Opnieuw opstarten in veilige modus, de thema verwijderen en de laptop opnieuw opstarten is de enige optie. -
Goede inzet Lars!
Overigens vindt ik het geen overbodige luxe om hier een aantal euro's per licentie voor te vragen.Ik merk nog steeds dat er teveel mensen zijn die maar gewoon ''Wat doen en we zien wel!''
Ook het fenomeen is de copyright of in-ieder-geval de credits naar de maker van dit script, wordt ook vaak vervangen voor een eigen blinkend tekstje, waar ik absoluut op afknap.Ik zeg mooi sommige pagina's beveiligen dmv ioncube of zend.
Hallo, toekomst!