Je kan kiezen Maikel.
Haha
Posts by Dennii
-
-
Idd de kleur is heel dof wit wat schreeuwt om een nieuwe laag.
Door prive omstandigheden heeft de vorige eigenaar er afstand van gedaan.
Bedankt voor je mening Aaron! -
Goedeavond geachte icts'ers.
Ik weet dat dit geen auto forum is, echter zijn hier wel veel creatieve leden actief en daarom dus een oproep aan diegenen.
Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een Dodge Chrysler Neon 2.0l LE Sedan, zie foto...
Echter het enige minpunt is de kleur, het is slecht gespoten en moet dus overnieuw.
Nu komt de vraag dus welke kleur zou jij de Neon geven?
En ten tweede, rate de huidige versie van de amerikaanse muscle.Plaatjes komen van de verkoper zijn speurders en autoscout advertentie, maar zo ziet hij er dus uit.
Mvg,
Dennie Kruizenga -
Wauw, wat een tekst voor de bb.
Ik zou in iedergeval geen clone telefoon's nemen, maar dat is een persoonlijke keuze...
Crackberry dus. -
-
Boem is ho.
-
Op mijn S3 werkt dit niet.
Beeld wordt lelijk uitgetrokken en mis alsnog alle menu's.
Footer link geeft ook geen verschil -
http://jelastic.com/partners/isv
Cyclos is a project of STRO, a leading organisation on monetary innovations. Cyclos offers a complete on-line payment system with additional modules such as e-commerce and communication tools. The Cyclos platform permits institutions such as local banks and MFI's to offer banking services that can stimulate local trade and development.
-
Even mailen, volgens mij hebben ze een live chat.
Geannuleerd is meestal gewoon geannuleerd echter kan de datum soms afwijken. -
Enkel Designer en jquery implementatie afstellen op het script.
-
Ik zoek mensen, om een project zoals Herbalists.be te beginnen,
Wat ik zoek is een designer (layout, ingame plattegrond e.d zoals herbalists.be het ook heeft maar wel uniek natuurlijk.JQuery scripters, PHP Developers (niet specifiek OOP.)Concept e.d nader te noemen mits interesse.Budget is rond de 350,-Ik type dit via mobiel, bij interesse graag PM.
Ik zal dit topic later aanvullen met meerdere uitgebreide details.Mvg,
Dennie Kruizenga.
Ben voorzien via SD. -
Hier net zo!
-
+1 Cas
Overigens heb je niet het recht om - mocht je wel een over nemen van iemand die je nu een pm stuurt, te gebruiken. -
Cas haley kende ik al ! top artiest inderdaad.
Hieronder nog een zieke combinatie van zwervers/straat-muzikanten:
http://www.youtube.com/watch?v=2mPitHmRpcQ -
Zoals de titel al zegt,
Als je een licentie tekoop hebt o.i.d pm me even met een live voorbeeld en je vraag prijs.Mvg,
Dennie Kruizenga -
Dat is dus inderdaad ook wat ik hier als eerste dacht, een chinese duitse bob marley
-
Voor alle mensen die een beetje van reggae of jazz/guitar muziek houden, kon ik het niet laten deze waanzinnige video te delen.
http://www.youtube.com/watch?v=7U_BO3PD_Jw
Eerlijk gezegd kende ik Martin Jondo niet, tot ik Vidzone (PlayStation3) op had gestart en ik hem als aanbevolen artiest zag staan.
Graag hoor ik van jullie, wat jullie van deze style van muziek vinden...
Ik kan het namelijk niet plaatsen als pure Reggae of Jazz.
Wel komen beide elementen erin terug.Mvg,
Dennie Kruizenga -
Excuus Ares, wist niet dat ICTS tegenwoordig een functionerende Prullenbak heeft :p
-
Volgens mij zijn er genoeg mensen die de 120 euro goed kunnen gebruiken in tijden van crisis, als ik de jackpot wil betalen ga ik wel naar een groot erkend bedrijf.
Bovendien ken ik wel wat leden hier die uitstekend werk leveren, bv Mathjeu (Thjeu).
Maar om hem niet al teveel last te bezorgen gezien zijn schema zoek ik het via deze weg.Bleh, next!
-
Bedankt voor het melden Ares, heb hem even leeg gehaald!