Als je het los koopt bij Versio ben je goedkoper uit ![]()
Posts by r-mulder
-
-
Dat kan gewoon aan je host liggen, omdat een bepaald aantal site's zijn gehackt hoeft dat ook niet te zeggen dat dat die van jou ook is... ?
Iedereen zijn database of ftp server ligt weleens plat om een bepaalde reden, na het updaten restart de server ook wie zegt dat mysql dan gelijk up-to-date is ?
@Koen, goed bezig :cheer:
-
Patrick wget gebruik ik nu vanaf gisteravond :p
Dit geeft tevens geen hoge serverload en ook geen errors. werkt perfect dus :cheer:
Wat mij betreft mag dit topic wel op slot :slotje:
-
Telefoon restarten (helemaal uitdoen) helpte niet, had ik eerder vandaag al geprobeerd.
Heb net ff alle cookiegegevens, cache etc gewist en nu werkt het wel weer (xD)
-
Webshop ? die zijn namelijk wel te downloaden, zal er morgen een paar zoeken & plaatsen

-
Sinds vandaag als ik via mijn HTC Wildfire S op m.criminalspoint.com zie ik alleen maar wit beeld ?
-
Gratis vind je de marktplaats script niet..
Misschien wel met een licentie en anders voor een hoop geld. -
Of het functioneler is durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Het was even makkelijk omdat het nu wel werkt, heb het de afgelopen 20 minuten elke minuut laten uitvoeren, dit doe ik nog een half uurtje en dan ga ik ff kijken naar de serverload en/of er enige errors optreden, mocht dit niet het geval zijn dan hou ik het op deze server eerst zo.Tevens ga ik wel even kijken wat die op me andere server doet zonder wget, dus ik hou jullie op de hoogte! laat het topic nog maar ff open

Sowieso morgen plaats ik het nieuwe bericht. -
-
Wat mij betreft mag dit topic op slot.
Rick toch bedankt voor je hulp & de rest ook maar het wou zo niet lukken :p
Heb het maar via wget gedaan.:cheer:
-
Fijn om te horen :cheer:
EDIT: horen = lezen :p
-
Als ik weer als mod aangenomen was, was er genoeg veranderd (xD)
-
-
Sorry hoor maar waar slaat deze topic op ?
Gefeliciteerd met je verjaardag.
:slotje: maar denk ik ? anders krijgen we elke dag zulke topics.
-
En nog werkt het niet..:S
Patrick, dat wat daar staat al gelezen maar toch geen resultaat. -
Wat legend stuurde werkte ook niet.. hij voerde de command niet uit om 23:00,
Nu afwachten wat die morgenvroeg doet (xD) ik hou jullie op de hoogte :cheer:Heb nu:
*
8-16,19-23 (spatie mocht er niet tussen)
*
*
*Klopt dit verder zo ?
Uiteraard met
en dan wel me eigen gegevens. -
Legend, heb het net ingevoerd zoals jij zei dus nu afwachten :p
-
@Lars, dat gedeelte had ik er idd al instaan.. maar zoals ik al aangaf: ik wil ze graag elk uur laten lopen tussen 8 in de ochtend tot 16:00 en van 19:00 tot 23:00 en dan weer opnieuw.
-
En is het inmiddels opgelost ?
Bij de rest * invullen dan lijkt me ?
Ik wil trouwens de cronjob van 8uur in de ochtend laten lopen tot 16:00 en dan van 20:00 tot 23:00 en dan vervolgens weer om 8 uur in de ochtend. -
root map -> include_config.php, config.php, instellingen.php, connectie.php
Of zoals Gerben zegt in de include map ?