Ziet er goed uit, zal de layout ook geleverd kunnen worden met slice ?
Zo ja, wat is de meerprijs ?
:cheer:
Posts by r-mulder
-
-
Toch vind ik het nu niet mooi staan zo gecentreerd.
Misschien in taballen zetten ? -
Wat zou er niet moeten werken ?
Ik gebruik hier op school ie9 maar zie de header toch echt en ook noges bewegen :p -
Jammer van de gedownloade template.
Hoeveel bezoekers per dag krijg je ?
Zou je ons statistieken kunnen laten zien ? -
Het zijn opzich goeie ideeën :cheer:
Maar toch ben ik het ermee eens dat er toch wel genoeg van online staan ja :p -
Graag zie ik ook eem PM komen :cheer:
-
post ff de hele script + de fout ?
-
Beste CP'ers,
Ik wil graag bezig met een nieuw project maar weet eigenlijk nog niet eens wat :p
Hebben jullie misschien een idee ? :cheer:Gelieve geen crime games en dat soort spul.
Met vriendelijke groet,
Ramon Mulder. -
Als het een gratis template is kan je hem zo rippen ja :p
-
Hier graag ook wat meer informatie

-
@Hood,
De TS bedoelt daarmee dat hij tussen de 25 en 50 euro wil uitgeven voor wat hij vraagt.
-
oquery en qrow etc etc ?
-
En regel 2 veranderen uiteraard naar je eigen site link.
-
-
Heb je toestemming van een moderator ?
-
Dus je denkt dat wij alles maar voor je doen ?
-
Je database naam
-
Graag een PB met info.
-
Tot zover ik weet mag je opencart niet verkopen.. Het is een opensource (gratis te downloaden) enkel het domein zou je mogen verkopen lijkt me.
-
@Lars,
Hoevaak zie je in het volgende stukje versio ?

Vandaag hebben we enkele kleine updates doorgevoerd:
1) Bij extra hebt u nu de mogelijkheid om de gegevens van uw Versio account te resetten(inloggevens).
2) Alle bestellingen van Versio werken via een betaalcode zodat nu 90% van de bestellingen realtime kan verwerkt worden.
3) Verlopen campagnes zijn weggehaald en nieuwe campagnes zijn toegevoegd(banners volgen nog)
4) Aanmeldsysteem voor vaste vergoedingen voor eigen sites is stopgezet vanwege teveel valse aanmeldingen.(komende dagen mailen we de personen of de website wel degelijk van hen is waar onze partner intresse in heeft)
5) Reseller Versio voor 1 jaar is verwijderd omdat deze te duur was en bijna niet besteld is geweest.
Als laatste is ook beslist om vanaf 1 februari 2012 GEEN plesk meer te gaan aanbieden bij domeinbestellingen. Vanaf dan zullen we het mogelijk maken om via onze site alle DNS records te beheren (dus ook doorsturen naar uw website). Meer info volgt nog.
Rechtstreeks vanaf GHED.nl
Kijk maar eens op http://versio.nl hoe goedkoop het daar is, host mijn servers daar ook, lekker snel en goedkoop :cheer: