Tattoo op me linkerarm
Tattoo op me borst :cheer:
Posts by r-mulder
-
-
@hood,
Enkel de linkpartners aan de linkerkant van de site word elke vrijdag met een reset opnieuw begonnen.
Op de links pagina worden deze sowieso niet gereset, heb nut hiervan is dat mensen meer bezoekers krijgen door de links aan de linkerkant (xD)
De downloads worden gesorteerd op naam, dat vind ik trouwens wel goed, eventueel kan je zelf ook datum aan klikken dan sorteer je ze voor jezelf.
Groet,
Ramon. -
Zoals ik al zei, ALS het dezelfde virus is als wat ik had, dan is dat ook niet mogelijk, heb alle opties geprobeerd.
Wachten wel af op reactie van de TS.
-
Waarschijnlijk werkt command prompt ook niet meer

Toen de virus actief was bij mij werkte taakbeheer en command prompt ook niet meer.
Alles waar je normaal administrator rechten voor hebt is uitgeschakeld. -
Heb dit ook gehad met Windows xp.. het beste is gewoon om de pc te herinstalleren.. heb virusscanners erover heen gehad en het bleef maar komen.
Succes.
-
Count me in for v5 :cheer:
Maak me dan maar eerst weer mod :p
-
Zie nu in de header de advertentie's en op de oude plek van de advertentie's de zoekbalk ?
Browser: Chrome.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.11.11 17:43:49:
Edit: Nu is het beter zo :cheer: -
@TS, stuur me maar even een pb als je wilt. ik ga nu offline.
Ik zal je morgen helpen met behulp van teamviewer :cheer: -
Watvoor modem hangt erachter ?
-
iMootje, je bedoelt eerder een router ? (xD)
[offtopic]Welke type dreambox heb je ? had er zelf ook 1 in gebruik bij mijn ouders.. niet meegenomen met de verhuizing :p[/offtopic]
-
-
Citaat van Kurene
Je id auto increment geven

Dat werkt :cheer: nu de hostname nog :p -
Heb het script online staan.. werkt nu ook voor een gedeelte.
Hij geeft mij de ip, datum en tijd correct aan :cheer:Alleen nu geeft hij bij elke ID 0 aan en word de hostname niet mee gestuurd.
Hoop dat jullie me nog ff kunnen helpen :cheer:
-
Kabling
zo te zien is dat wat ik bedoel :cheer: ik ga het zometeen testen en dan plaats ik wel ff een reactie
Bedankt !
-
PHP
Toon Meer<? $ip= getenv("REMOTE_ADDR"); $dns = getenv("REMOTE_HOST"); $bros = getenv("HTTP_USER_AGENT"); $time=(date ("H:i:s")); $date=(date ("d-m-Y")); $server = $_SERVER["HTTP_HOST"]; $kijk = $_SERVER["QUERY_STRING"]; /***************************************************************** ** ** ** C O N F I G U R A T I O N ** ** ** *****************************************************************/ $fa1 = "ip.txt"; $fa1 = fopen ("ip.txt", "a"); fputs($fa1, "$date - $time - $ip $dns \r\n" ) ; ?>Dit is momenteel wat ik heb om het puur op te slaan in een .txt file.
Nu wil ik het tevens niet alleen in de txt hebben maar ook in de database
-
Dat is zeker niet wat ik bedoel en ook niet wil :p
Ik wil ze niet uit de tekstbestand laten halen maar dat het automatisch ingevoerd word als je http://www.site.nl bezoekt in de database.Het word al opgeslagen in een .txt file, maar wil graag bij binnenkomst van een bezoeker de IP, HOST, DATUM & TIJD opslaan in de database.
Wel met ID's, om dit gesorteerd te kunnen bekijken in de admin panel. -
Bedankt allemaal.
Het is me gelukt, heb zelf uitgezocht hoe ik de hostname kon meesturen.PHPmysql_query("INSERT INTO `ip_log` (ip, host, datum, tijd) VALUES ('".getenv("REMOTE_ADDR")."','".gethostbyaddr($_SERVER['REMOTE_ADDR'])."','".date("d-m-Y")."','".date("H:i:s")."')");:cheer:
Goedemiddag CP'ers:cheer:,
Ik heb een vraag.
Ik heb een website online staan waar de ip adressen opgeslagen worden in een .txt file.Nu is mijn vraag:
Weten jullie hoe ik de ip adressen ook automatisch kan opslaan in de database ?
Dus dat er in de database de ip, hostname en tijd van bezoek ingevoerd word.
Ik weet dat dit nogal wat data / load kan kosten maar het is gewoon nodig.
Ip adressen worden niet aan derden gedeeld of wat dan ook, puur opgeslagen om misbruik te voorkomen.Wil het graag zoals dit in de db hebben:
ID
IP
HOST
DATUM
TIJDZodat ik ze via het admin panel kan bekijken op id.
Met vriendelijke groet,
r-mulder. -
-
-
Waar: Bericht / topic rapporteren
Bug (tekst): Rede
Uitleg:
Er staat "rede" maar het lijkt mij dat het "Reden" moet zijn ? :p:cheer: