Posts by r-mulder

Neem aan dat er een frame in komt te staan ?
    Hier ben ik zelf geen voorstander van, met crime games scroll ik liever de gehele site dan een deel ervan, maar ik wacht af op het volgende resultaat.

Ben het ook eens met Brokentrack dat het te klein is, misschien een idee om het toch iets groter te maken ?

De kleuren combinatie vind ik wel goed.

Mijn vraag over de avatar:
    Dan moet iedereen een ronde avatar maken of pas je de scripts zo aan dat die automatisch heel mooi ingevoegd kan worden ?

Zoals ik al zei, ben benieuwd :cheer:

Heb je al geprobeerd de drivers opnieuw te installeren?

Je kan ook via configuratiescherm en dan naar beeldscherm gaan hoe hij daar aangeeft en dan onder adapter kijken hoeveel mb hij aangeeft. Zolang je beeld hebt moet hij nog gewoon kunnen functioneren in de meeste gevallen.

De hele CoD serie is nice, heb ze allemaal legaal en het is een echte aanrader !!

Ook multiplayer kun je gratis spelen, tevens mag hierover geen informatie verleend worden op CP :p

[offtopic]Ook de mods hier worden luier en reageren niet terug op PB'S ![/offtopic]

Hierbij de script net ff voor je gedownload:

Heb er nog 1 liggen,

Stuur maar een pb met watvoor reden je graag de code wilt.. De beste word uitgekozen binnen 24 uur.

Zo weet ik zeker dat ook al het gratis is maar toch voor iets goeds gebruikt word.

Groetjes,
    r-mulder.

SvenB,

Als je goed oplet en alles gelezen hebt.. kun je duidelijk zien dat de website ondertussen is aangepast..
    Het was eerst veels te druk.

In vervolg beter opletten voordat je kritiek geeft.

@TS, Zo ziet het er veel beter uit :cheer:

In het begin leek het wel even heel druk maar het is gewoon even wennen.
    Vind het er wel leuk uitzien,
    alleen de serverload is verdammt soms nog te hoog.

Geladen in: 94,175s
    60s ook al voorbij zien komen.. en ja deze tijden kloppen.

Er zijn 85 mensen online: 8 leden en 77 gasten (in de laatste 30 minuten).
    Hoezo opeens in de laatste 30 minuten? dit was voorheen 15 minuten.

Ik ga maar eens kijken of alles klopt verder en opzoek naar bugs :cheers:
    Ga zo door.