Posts by Jasper

Script/programmeertaal: PHP
    Probleem (duidelijke uitleg vereist): Beste leden van CP, ik ben al een tijdje op zoek naar een tooltje waarmee je je php code kan coderen.

Hiermee bedoel ik dat als de code uitlekt dat je niet zo 1,2,3 kan zien wat er gebruikt word. Mijn vraag is nu of dit ook mogelijk is.

Alvast bedankt voor uw hulp en tijd.

Groet,

Jasper

Bedankt voor je medewerking jemajeroen... we willen je gewoon tips geven zodat je je eigen source kan draaien via je eigen PC. Als je deze hulp niet wilt aanvaarden dan moet je toch een klein bedrag uitgeven aan een server die iemand verhuurd.

Maar met dit taalgebruik ga ik niet eens meer de moeite doen om een server voor je te zoeken waarbij ik voor jou voor een heel goedkoop bedrag een host kan krijgen.

Even een vraagje, de server die jij huurt word dus verhuurd door een ander bedrijf word verhuurd? En dan word je source ook nog publiekelijk? klopt iets niet met dat bedrijf dan..

Beste leden van CP,

Voor mijn website zoek ik nog een mooie zakelijke layout. Mijn budget ligt op 57,50 euro.

Graag zou ik in deze layout de kleuren zwart en blauw terug zien komen en de navigatiebalk links.
    Voor de rest heb ik niet echt veel eisen.

Het gaat hier om een bedrijf dat zich richt op het ontwikkelen van websites.

Voor meer informatie graag een bericht achter te laten.

Naam: Yourdev
    Logo: Niet aanwezig
    Bron Bestanden: PSD , JPG

Met vriendelijke groet,

Jasper Vergers

Beste leden van CP,

Ik ben op zoek naar een Webdesigner die dicht bij Hoofddorp woont. Deze persoon moet kennis hebben van Photoshop, HTML/CSS (voor de slicing) en werken als oproepkracht. Het budget varieert van het project waar ik en mijn team mee bezig gaan zijn.

Indien interesse graag een prive bericht te sturen.
    (In Hoofddorp en omstreken)

Met vriendelijke groet,

Jasper Vergers

PHP
    $sql = mysql_connect($sql_server, $sql_username, $sql_password) or die(mysql_error());

mysql_select_db($sql_database , $sql) or die(mysql_error));

misschien dat die zo werkt

Beste leden van CP,

Bij deze biedt ik me aan als webdeveloper voor een aantal kleine PHP scripts. De prijs hiervan zal ook niet hoog liggen aangezien ik nog een beginnende php scripter ben en door middel van opdrachten ervaring op wil doen.

De prijzen zullen varieren van 1,30 tot 5,00

Contact via reacties of prive berichten.

Met vriendelijke groet,

Jasper Vergers

zelfde probleem gehad, wat je kunt doen is naar taakbeheer te gaan (CTRL + ALT + DELETE) selecteer nieuwe taak en start explorer.exe

Willem ik speel ook black ops op xbox, wat is je gamertag kunnen we misschien een keertje zombies knallen haha :P

verder speel ik ook minecraft, heerlijk spel als je eventjes niets te doen hebt of gewoon een heerlijk spel! (rare zin ik weet het :P)