khadaffi, verdere uitleg is niet nodig neem ik aan?
Posts by Jasper
- 

- 
					Als je eruit wilt halen dat ie steeds <p></p> doet kan je misschien SHIFT+ENTER gebruiken inplaats van alleen een enter. Ook in Word bijvoorbeeld neemt die dan bijvoorbeeld de regel eronder en niet met een witregel ertussen 
- 
					Hoi, Heb je een voorbeeldje van de layout? Ben wellicht geinterreseerd. Heb echter geen online portfolio. 
- 
					Ik wil wel een server maken, maar als ik een server maak krijg ik steeds internet problemen. Niet dat jullie dat erg vinden maar dat betekend dat de server ook steeds uitvalt. En dan kan je natuurlijk wel een server huren maar ik wil dit gewoon voor de lol doen met wat andere mensen dus misschien dat een van jullie hem gewoon kan home hosten? en dan met zijn allen survivalen in the world of minecraft  
- 
					In Google Chrome lijkt deze functie nog niet te werken. 
- 
					Is server via hamachi, zoek echt een server die je via minecraft kan draaien. @Axl heb je hem gekocht? Mischien leuk om dan een server te starten 
- 
					Volledige foutmelding misschien even posten 
- 
					Ik heb nog een vraagje, hiervoor wil ik niet een heel topic openen namelijk maar is het geen idee om een update te maken om te zorgen dat je de code kan spoileren (dus minimaliseren) je hebt soms topic waar je eerst door 1000 regels moet scrollen terwijl je het dan al een paar keer hebt gegekeken is het best irritatnt om steeds te scrollen:P Edit K.Rens: is al topic over!!! 
 http://www.criminalspoint.com/…0179/Codes-inklappen.html
- 
					en wat moeten wij hiermee? 
- 
					Tuurlijk als je even het ip van de server hier kan neerzetten of pmen 
- 
					Ik speel liever gewoon de up-to-date beta versie. Minder fouten en minder lag 
- 
					Hey iedereen, Zijn hier mensen die online Minecraft spelen? 
 Ik zoek namelijk een aantal mensen met wie ik een server kan opstarten en gewoon een hele wereld kan gaan bouwen. Ik speel al een tijd in mijn eentje survival mode maar dat begint zo zachtjes aan wel te vervelen.Ik heb zelf nog geen server maar deze kan ik eventueel gewoon hosten (Home hosted) 
- 
					Dankjewel heren, probleem is opgelost!:slotje: 
- 
					Oke dan is dat duidelijk, misschien ben ik een toekomstige koper, is een zeer mooi script! mijn complimenten 
- 
					op lijn 75 staat ergens een '[' teveel 
- 
					Goedenavond allemaal, Ik ben bezig met een script dat tekst uit de database moet halen en deze in een tekstvlak moet zetten. Echter krijg ik geen tekst terug in de tekstvlakken maar word het wel geupdate in de database. Weet iemand toevallig waar dit aan kan liggen? Mijn code: PHP
 Toon Meer<?php include('config.php'); session_start(); if (!(isset($_SESSION['login']) && $_SESSION['login'] != '')) { echo "U bent niet ingelogd op de website, u heeft geen bevoegdheid om hier nu te zijn. <br />"; echo "Klik <a href='index.php'><b>hier</b></a> om in te loggen"; }else{ $sql_titel = "SELECT titel FROM nieuws"; $titel_query = mysql_query($sql_titel); $titel = mysql_fetch_assoc($titel_query); $sql_bericht = "SELECT bericht FROM nieuws"; $bericht_query = mysql_query($sql_bericht); $bericht = mysql_fetch_assoc($bericht_query); if(isset($_POST['submit'])) { $titel = htmlspecialchars($_POST['titel']); $bericht = htmlspecialchars($_POST['nieuws']); $sql = "UPDATE nieuws SET titel='$titel', bericht='$bericht'"; $result = mysql_query($sql); } else { echo("Met deze functie kunt u het nieuws op de site aanpassen. Vul het veld hieronder in en druk op 'Updaten'. Het nieuws zal automatisch worden aangepast."); print("<form name='nieuws_aanpassen' method='post' action='nieuws_aanpassen.php'> <table> <tr> <td>Titel:</td><td><input type='text' name='titel' value='$titel'></td> </tr> <tr> <td>Bericht:</td><td><textarea name='nieuws' rows='10' cols='50' value='$bericht'></textarea></td> </tr> <tr><td><input type='submit' name='submit' value='Updaten'></td></tr> </table> </form>"); } } ?>Bij voorbaat dank, Vriendelijke groet, Jasper 
- 
					Paar vraagjes, er staat dat er geen doorverkooprechten zijn. Maar stel ik koop een licentie en ik heb hem niet meer nodig. Mag ik mijn eigen licentie dan wel 1 keer verkopen? (en hem zelf dan verwijder) 
- 
					Ja inderdaad, bedacht het me ook toen ik op posten had geklikt. maar je hebt gelijk:) 
- 
					PHP<?php if($_SERVER['REMOTE_ADDR']) { echo ("Dit ip is al geregistreerd") } else { verdere code ?>Dit moet werken volgens mij. Dit moet je inbouwen bij het checken van username,password etc. <b>Edit@hierboven</b> 
 Ook nog inderdaad even bij het registreren de ip's opslaan in de database. anders heeft het weinig nut
- 
					Camstudio, gratis en geen watermerken ook mooie kwaliteit