Posts by Jasper

Als je eruit wilt halen dat ie steeds <p></p> doet kan je misschien SHIFT+ENTER gebruiken inplaats van alleen een enter. Ook in Word bijvoorbeeld neemt die dan bijvoorbeeld de regel eronder en niet met een witregel ertussen

Ik wil wel een server maken, maar als ik een server maak krijg ik steeds internet problemen. Niet dat jullie dat erg vinden maar dat betekend dat de server ook steeds uitvalt.

En dan kan je natuurlijk wel een server huren maar ik wil dit gewoon voor de lol doen met wat andere mensen dus misschien dat een van jullie hem gewoon kan home hosten? en dan met zijn allen survivalen in the world of minecraft :P

Is server via hamachi, zoek echt een server die je via minecraft kan draaien.

@Axl heb je hem gekocht? Mischien leuk om dan een server te starten

Ik heb nog een vraagje, hiervoor wil ik niet een heel topic openen namelijk maar is het geen idee om een update te maken om te zorgen dat je de code kan spoileren (dus minimaliseren) je hebt soms topic waar je eerst door 1000 regels moet scrollen terwijl je het dan al een paar keer hebt gegekeken is het best irritatnt om steeds te scrollen:P

Edit K.Rens: is al topic over!!!
    http://www.criminalspoint.com/…0179/Codes-inklappen.html

Hey iedereen,

Zijn hier mensen die online Minecraft spelen?
    Ik zoek namelijk een aantal mensen met wie ik een server kan opstarten en gewoon een hele wereld kan gaan bouwen. Ik speel al een tijd in mijn eentje survival mode maar dat begint zo zachtjes aan wel te vervelen.

Ik heb zelf nog geen server maar deze kan ik eventueel gewoon hosten (Home hosted)

Goedenavond allemaal,

Ik ben bezig met een script dat tekst uit de database moet halen en deze in een tekstvlak moet zetten.

Echter krijg ik geen tekst terug in de tekstvlakken maar word het wel geupdate in de database. Weet iemand toevallig waar dit aan kan liggen?

Mijn code:

Bij voorbaat dank,

Vriendelijke groet,

Jasper

PHP
    <?php
    if($_SERVER['REMOTE_ADDR']) {
    echo ("Dit ip is al geregistreerd")
    } else {
    verdere code
    ?>

Dit moet werken volgens mij. Dit moet je inbouwen bij het checken van username,password etc.

<b>Edit@hierboven</b>
    Ook nog inderdaad even bij het registreren de ip's opslaan in de database. anders heeft het weinig nut