Posts by Jasper

Hoi iedereen,

Ik ga binnenkort beginnen aan een nieuw project maar nu heb ik een vraagje.

Bij veel crime games zie je bij index.php vaak alleen het menu plaatjes etc. en bij de andere scripts zijn deze niet inbegrepen.

Hoe kan je dit toepassen zonder gebruik te maken van frames?

Hoi iedereen,

Voor een nieuw project heb ik een layout gekocht alleen moet deze nog gesliced worden.

Het gaat om de volgende layout:
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/3818227.html

Mijn budget ligt tussen de 15 en 25 euro voor de slice en ontvang dan graag de geknipte plaatjes + .html bestand.

Heb je interesse stuur een prive bericht of toon je interesse in die topic.

Groet,

Jasper

Hey iedereen,

Voor een project waar ik aan ga beginnen zoek ik een simpele maffialayout, het hoeft niet ingewikkeld te zijn etc. maar is alleen tijdelijk.

Natuurlijk wil ik deze layout wel een beetje een maffia tintje hebben het liefst ook gesliced.

Het hoeft niet te voldoen aan eisen die andere maffiagames vragen voor een layout omdat ik dit script vanaf 0 wil gaan maken.

Budget is aanwezig

Groet,

Jasper

ja zoals je in mijn voorbeeld ziet maak ik al gebruik van sha1 en md5, als het wachtwoord uit het tekstvlak gelezen word word ie in sha1 gecodeerd, vervolgens voeg ik de variabelen $salt en $pepper toe, en hierna word deze string nog eens in md5 gecodeerd.

Hoi iedereen,

Voor school moet ik een veilig login/registratie systeem maken een daarachter een absentie script.
    Nu is de opdracht om het wachtwoord veiliger te maken dan MD5.

Nu heb ik het volgende bedacht maar is mijn vraag. Is dit makkelijk te kraken?

PHP
    <?php
    $invoer = sha1(mysql_real_escape_string($_POST['wachtwoord']));
        $salt = "GjtehGRJ527sTG";
        $pepper = "84JKDJGdjaHHda8";
        $uitvoer = md5($pepper.$invoer.$salt);
        $naam = mysql_real_escape_string($_POST['naam']);

$db_invoer = mysql_query("INSERT INTO `gebruiker` (`gebruiker`, `wachtwoord`) VALUES ('$naam', '$uitvoer')");
    ?>

Of is er nog een veiligere manier?

Hoi Brend,

Als je een pm naar me stuurd kan ik eventueel vanavond wel even met je meekijken via teamviewer. Misschien dat we samen het probleem dan kunnen oplossen.

Gr,

Jasper