Posts by Jasper

PHP
    <META HTTP-EQUIV=Refresh CONTENT="30">

Dit kan je als het goed is ook gebruiken, word elke 30 seconden de pagina gerefresht

Hoe moet die bij deze code dan worden toegepast? want ik krijg de waarde 'NULL' terug

Hoi iedereen,

Ik ben bezig met een klein projectje en stuit op een probleem. Ik maak gebruik van de foursquare API en wil daarmee een bepaalde locatie opzoeken.

Nu ben ik zover dat ik het ID van de locatie krijg maar die zit in een grote lap tekst. Omdat dit ID bijna elke keer anders is is het niet handig om deze er steeds handmatig uit te gaan halen.

Daarom wil ik iets wat de tekst doorloopt totdat die op :

PHP
    id":"4a2703d1f964a52084851fe3"

terecht komt. en dan alleen het ID er tussen uit haalt.

Ook komen er meerdere ID's voor in de tekst dus ik wil dat die bij de eerste stopt met doorlopen.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Hoi Iedereen,

Ik ben bezig met een klein projectje en ik wil graag records uit de database updaten dmv een checkbox.
    Nu heb ik een systeempje waarin je niet weet hoeveel waarde's die uit de database moet halen en gebruik ik dus een while loop.

Hieronder mijn code:

Nu is het probleem dat ik vast zit bij het ophalen van de waarde's in de checkbox. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt,

Als je een laptop wil die aardig snel is en een mooi geluidje wilt moet je de nieuwe serie van dell nemen, een vriend van me heeft een nieuw model Dell (zal nog even vragen welke precies) en die heeft supergeluid!

Idd is gewoon veilig, zelf ook een tijd gedaan je leert er veel van ;) want je kan zien wat voor fouten je als programmeur snel maakt en door hackthissite kan je je er tegen beveiligen.

Je slaat het op als template van joomla,wordpress,drupal of blogger. Dan installeer je eerst 1 van deze scripts op je website.

Als deze helemaal is geinstalleerd en je site draait voeg je de template toe die je hebt gemaakt in artisteer (inpakken als ZIP bestand)

Citaat van az

iemand anders nog L.A. NOIRE gespeeld echt grote game 3 discs echt geweldig.

Hiero :) Heb hem op PS3 is gelukkig maar 1 disc :) maar supervette game ;)

Buiten het genre wat je noemt maar als je echt een leuke game wilt waar je ook een supertoffe multiplayer hebt moet je portal 2 proberen ;) zeer vermakelijk om met vrienden te spelen.

Heb eigenlijk gehele multiplayer gelachen :) echt een aanrader!

netbeans vind ik persoonlijk het beste, als je xampp hebt kan je hem direct uit netbeans testen ;)

Beste leden,

Ik heb een website in joomla gemaakt, echter heeft deze site aardig wat links in het menu. en achter die links zitten weer submenu's.

Echter als je nu op de link klikt en de website refresht zit je weer helemaal boven aan de pagina. En ik wil, dat als je er op klikt, je op dezelfde positie blijft zitten zodat je niet de hele tijd hoeft te scrollen.

Heeft joomla hier een plugin voor?