tomatensoep en soepstengel (zo moet het?)
Posts by Jasper
-
-
Rating: 7/10
Pluspunten: mooi indeling, leuke plaatjes bij elk kopje
Minpunten: kleur, paars is niet echt een kleur voor een layout vind IK, even voor de duidelijkheid het is mijn meningwil niet zeggen dat iedereen het minder vind.
Eventuele Tips: probeer wat lichtere kleuren te gebruikenmaar dat is mijn meing
-
SkyNet, ziet er goed uit
jongens allemaal bedankt voor jullie moeite maar ik ga denk ik gewoon voor dreamweaver. dat ziet er wel goed uit.
dit topic kan dicht (of hoe jullie dat hier ook noemen :))
-
cijfer: 8/10
pluspunten: mooie kleuren bij elkaar gebruikt, en mooie effecten
minpunten: geen speciale plaatjes ofzo dat je meer aantrekt naar de site (als je snapt wat ik bedoel)
mening: zeer mooie layout! ga zo door!
waarde: valt niet te zeggen over een layout dat uit een tutorial is gemakt. maar het is en blijft een goede prestatie voor je eerste keer! -
hetzelfde dat als je een .html bestand kunt openen en dat je de pagina gewoon krijgt te zien, zoiets zoek ik nu ook voor een .php bestand want dat lijkt me makkelijker dan het steeds te uploaden op je server.
-
is die browser hetzelfde als explorer etc. maar dan voor een php bestand dat je niet upload? maar gewoon het .php bestand selecteren en via je bureaublad opstarten?
-
Dein het gaat er alleen om dat ik iets heb waarin ik mijn PHP script kan zien, bij HTML is het simpel, daar hoef je alleen .html in explorer op te starten
-
is goed
-
oke bedankt
wist de naam niet dus google wou niet meewerken xD
in iedergeval bedankt!
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.10.09 20:58:13:
skynet kan ik daar ook zien of die werkt en bijvoorbeeld naar een andere pagina linken? -
hoi iedereen,
misschien is de titel een beetje onduidelijk.wat ik wil vragen is:
is er een programma waardoor je een .php bestand kunt lezen (zoals je hem in bijvoorbeel firefox te zien krijgt) zonder dat je hem naar een server hoeft te uploaden?
en dat je ook kan kijken of die werkt.MVG,
Puddinghoofd -
hoi iedereen,
ik ben nieuw op criminalspoint, ik hoop dat ik het hier naar mijn zin zal hebben, veel te leren, veel mensen te kunnen helpen, en ook dat jullie mij kunnen helpen!over mijn ervaringen:
mijn ervaringen zijn allemaal bijna "zero". dit hoop ik (en gaat ook wel lukken) om dit hoger te brengen. ben al bezig met allerlei HTML/CSS cursussen om een goede basis te hebben. daarna ga ik me verdiepen in PHP.dit was het wel een beetje
MVG,
Puddinghoofd