Posts by Jasper

regel 43 moet worden

PHP
    <?php
    $dbres2                = mysql_query("SELECT `attack`,`defence`,`clicks` FROM `[users]` WHERE `clan`='{$clan->name}' ORDER BY `power` DESC "); 
    ?>

zoiets zou moeten werken, als je de kolom 'power' niet hebt of anders heet moet je hem hierboven even vernoemen met hoe die in je database staat.

PHP
    <?php
    $mysqli->query("UPDATE NieuwsBerichten SET Nieuws_Onderwerp = '". $onderwerp ."' WHERE Nieuws_ID = '". $_GET['id'] ."'") or die($mysqli->error);
    ?>

Verander bovenstaande code met de code op regel 117, je was de haakjes bij 'die' vergeten moet zijn: die();

Ikzelf heb nu ongeveer 2 jaar een iphone, echter stap ik toch over op android, mijn iphone is namelijk 2 weken weg geweest voor reparatie en mocht ik een andere telefoon uitzoeken ter vervanging van die 2 weken, en toen heb ik een android toestel uitgeprobeerd en was hier heel tevreden over. Dat is mijn mening.

Over PC's stap ik binnenkort ook over op Apple, simpelweg omdat ik me steeds meer begin te ergeren aan Windows. Al tijden groot fan geweest van Windows en mijn 'liefde' voor Apple overtreft nu toch wel die van Microsoft.

Hoi leden van Criminalspoint,

Zoals jullie misschien de afgelopen dagen al hebben gezien ben ik bezig met een youtube account vol met tutorials te plaatsen. Vandaag heb ik weer een nieuwe geupload en zou graag weten wat jullie er van vinden.

de video is hier te vinden:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Groeten,

Jasper

Mijn nieuwe tutorial staat nu online,

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

wat vinden jullie er van?

Hoi leden van CriminalsPoint,

Ik ben begonnen met een klein project om tutorial video's te maken op youtube. Nu zou ik graag van jullie weten wat voor tutorials zouden willen.
    Bijvoorbeeld hoe je een login script maakt, contact formulier, simpel gastenboek etc.
    taal: PHP

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Groet,

Jasper

open die database ie op je computer staat met kladblok, kopieer alles en voer het uit in phpmyadmin, dus geen bestand uploaden, als het goed is kan dit wel groter zijn dan 8mb