samsung star is windows mobile?
Posts by Jasper
-
-
de hoge frequentie
-
de ramen kapot
-
bedankt voor je berichtje
maar heb al een cursus gevonden
PS: wat vind je van mijn eerste script?
-
en een dikke
-
de albert heijn
-
de muren van
-
oke bedankt
ik zal er nog even over nadenken
PHP
Toon Meer<html> <head> <title>toets</title> </head> <body> <?php $aantalfout = 4; $aantalgoed = 8; $voldoende = 8; echo "om een voldoende te halen had je $voldoende punten nodig, jij hebt er $aantalgoed goed, en $aantalfout fout."; if ($aantalgoed > $voldoende) { echo "gefeliciteerd! je hebt een voldoende"; } elseif ($aantalgoed == $voldoende) { echo "net op het randje! maar toch een voldoende"; } else { echo "je hebt een onvoldoende! volgende keer beter leren"; } ?> </body> </html>
kijk is
mijn eerste stukje zelf gescript scriptje. wat doet dit script? hij controleert (nog allemaal zonder database) hoeveel vragen je goed had. als dat gelijk aan is of groter dan acht heb je een voldoende. is het lager dan heb je een onvoldoende.
jullie zullen nu denken: haha lekker makkelijk. maar voor mij is het nog redelijk lastig xD ik vergeet best wel vaak nog ; aan het eind van elke uitvoering
-
Niels, het gaat nu om de basis
is PHP voor dummies dan een goed boek?
-
moest ie ook
-
Jannick bedoel je dat handboek PHP5 niets is? of bedoel je iets anders
-
weet je misschien ook de titel?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.10.09 14:31:31:
heb er nog 1tje gevonden,handboek PHP5 van Arjan Burger, is dit wat?
-
deze boeken leken mij goed:
PHP en MySQL voor Dummies
Basiscursus PHP 5
PHP 5 en MySQL 5 - de basiszijn deze boeken ook goed? beargumenteer je antwoord plz
want met je en nee heb ik niks
-
@woutr daarom vraag ik ook naar iets waar opdrachten bij staan zodat ik het niet ga overtypen.
Dein is zal het even googlen
-
-
groene verf uit
-
ik wil het liefst iets waar je ook iets na moet maken met opdrachten, dus dat het bijvoorbeeld eerst word uitgelegd en daarna een bijbehorend opdracht moet maken
-
zitten daar ook opdrachten bij?
-
ook zijn eigen
-
hoi hoi,
weet iemand misschien waar ik een PHP cursus kan volgen of weet iemand hier een goed boek voor? ik hoor het graag!Groeten,
Puddinghoofd