maar waarom zou dreamweaver dan een voorbeeld geven en geen PHP kan laten zien?
Posts by Jasper
-
-
kylem Dreamweaver CS4 is bedoeld om php bestanden te lezen?
-
-
beste leden van CP,
ik heb een probleempje met DreamWeaver CS4, als ik een PHP script heb gemaakt en ik wil hem bekijken krijg ik alles te zien (dus het HTML gedeelte) en word mijn PHP gedeelte in een klein groen hokje geplaatst waarop staat "php" ik kan deze dus niet bekijken, weet iemand hier de oplossing voor ?
MVG,
Puddinghoofd -
wat ik kan is minimaal
waarschijnlijk voldoe ik nog niet eens aan de basis
maar ik kan wel wat.
uiteraard kan ik wel HTML
-
hadden voor hun
-
hej leden van CP,
ik ben al een paar dagen bezig met PHP maar ik vind het uit een tutorial leren niet echt een uitdaging want ik kan alles eigenlijk gewoon overtypen.
nu is mijn vraag, is er iemand die bezig is met een project die mij erbij zou willen nemen en mij zo meer zou kunnen leren van PHP, uiteraard hoef ik hier geen vergoeding voor.
als je interesse hebt stuur maar een PB
Groeten,
Puddinghoofd -
caskel
AZ + PHP
-
mooie 2e stap! ga zo door
-
vond een muntje
-
door alle leden
-
bedankt kylem! leuk dat het weer doorgaat
-
maar toen kwam
@lars bedankt
-
@killingdevil, dus jij vind weer dat je een boek + source moet gebruiken. dan denk ik een forum ofzo?
-
het ijsje smolt
-
oke
allemaal bedankt voor julie reacties.
Fold, dus in criminolz V3 zitten ook nog heel wat bugs. zou dat voor mij te moeilijk zijn om die eruit te halen?
-
oke, dus eigenlijk is het het beste om te leren uit een source? maar wat kan je daar uit leren? want eigenlijk staan alle codes etc. er al in. en als je kennis van php 1/100 is snap je daar toch weinig van denk ik?
-
fold ik begrijp je niet echt
zou je kunnen uitleggen hoe jij hebt leren scripten dan? en wat je allemaal hebt gedaan
-
ik gebruik voor sites altijd Arial, omdat dit gewoon een lettertype is dit mooi en prof staat.
voor werkstukken gebruik ik meestal Comic Sans MS omdat dit leuk staat
-
Fold, dus wat je eigenlijk wilt zeggen is dat ik een eigen criminal moet beginnen en dan zelf scripts maken ofzo? kan he het iets meer uitleggen