Posts by Jasper
-
-
door in de database een een tabel aan te maken met pogingen
en als die 3 is word je doorgestuurt in het script
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.10.09 19:07:24:Citaat van NielsBdoe gewoon niet moeilijk.
PHP
Toon Meer$sRand = rand(0, 1000); if($sRand == 1000) { // hier heb je wat gewonnen echo 'Je hebt gewonnen.'; } else { echo 'Jammer je hebt verloren.'; }
Dit is de basis en zo moet je verder het is gewoon simpel hoor?
En dan wel maken dat je in de database ene cijfer + 1 doet en de volgende dag weer 0 is door je cron.
zodat je maar 1 keer op een dag kan doen!
dat komt op hetzelfde neer als mijn scriptje of niet? en ik had er al over nagedacht om een iets +1 te laten gaan in DB
maar ben nog niet echt goed in scripten daarom vroeg ik het
maarja oefening baart kunst -
nee zo bedoel ik het niet, hij moet zowieso 3x mislukken (vraag niet waarom) en dat ie daarna in het script verder gaat. dus wat ik dacht is switches gebruiken handig?
-
kiest een willekeurig getal tussen 1 en 1000
-
Beste leden van CP,
ik had een vraagje, ik ben bezig met een crime game maar nu is mijn vraag, hoe kan je zorgen dat je kans op succes 1/1000 is??
waarom 1/1000? dit omdat ik een supermissie in mijn game wil stoppen en als die lukt je een hele grote beloning krijgt.
dit is 1 van de optie's die ik heb
PHP
Toon Meer<?php $kans = (mt_rand(0,1000)); if ($kans == 649); { echo "Gefeliciteerd! je hebt de supermissie gehaald hier is je beloning"; } else { echo "helaas, je moet weer een dag wachten."; } ?>
ik weet het er ontbreekt nog veel maar dit is even om de kans berekening te laten zien. maar wat ik nu wil is dat die zowieso de eerste 3x niet op 649 komt.
moet ik dit met switches doen ?? -
er mag een slotje op
bedankt :D:D:D:D
-
dankjewel
je bent een schat
-
of post je database is, bij [users] ofzo staat waarschijnlijk Activated = 0
als je de gehele tabel wijzigt en je zet Activated standaard al op 1 hoef je ook niet meer te activeren
-
ik persoonlijk vind dit een te gekke source met al een mooie lay (jullie kunnen wat anders vinden) ik zelf wil hiermee dus verder
maar dat is mijn mening dus graag niet zeiken
-
ja had ik van mijn vriend gehoort, maar kan hem nergens vinden xD
-
heb je hem niet verkeert geinstalleert?
-
JA!
weet je of ik die ergens kan downlaoden?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.10.09 17:17:32:
iemand een download linkie? -
was laatst ook vraag naar op CP daar stond ook linkie in
-
een criminal source, helaas heb ik geen voorbeelden meer en heeft hij zijn source niet meer...
-
Hej leden van CP,
lange tijd terug had een vriend van me een source genaamd Get speed, nu was mijn vraag heeft iemand deze source of weet diegene waar je deze kan krijgen?ik hoor het graag!
MVG,
Puddinghoofd -
ty het werkt
slotjhe plz
-
hej iedereen,
ik was vandaag bezig met photoshop maar ik heb een probleem, als ik bijvoorbeeld grijs neem en ik wil het gebruiken dan krijg ik een beetje een rode kleur... terwijl ik opgeef dat ik grijs wil. weet iemand hier een oplossing voor?MVG,
Puddinghoofd -
oke slotje graag ;D
-
oke dan gaan we verder met XAMPP, is dreamweaver dan wel een beter programma dan Notepadd++ om je scripts te maken?
-
ik heb ook XAMPP, weet niet of je het kent
maar die zorgt dat je via localhost PHP scripts kan bekijken, maar wat ik makkelijker vind is om vanuit een PHP script gelijk je resultaat te zien. en ik dacht dat dan met Dreamweaver kon. en anders ga ik gewoon weer verder via XAMPP