mag je in solicitatie ook je eigen stukje schrijven?
Posts by Jasper
- 

- 
					Hej leden van CP, 
 ik ben sinds gister begonnen met visual basic, ik vind het erg leuk om er mee te werken, nu heb ik een probleem.ik ben bezig met een simpel rekenmachinetje maar ik wil een reset knop maken die er voor zorgt dat 2 textboxes leeg worden gemaakt door op een reset button te klikken. 
 maar ik weet niet welke code ik moet gebruiken, ik heb al zitten googlen maar ik heb niet het gewenste resultaat kunnen vinden. ik heb al de code's "reset" en "erase" gebruikt maar dit werkte niet.hopelijk kunnen jullie me helpen MVG, 
 PuddinghoofdPS: Geen offtopic reacties plz! PROBLEEM OPGELOST code die ik heb gebruikt: dus slotje graag! 
- 
					even een vraagje vooraf als ik een email ga sturen  ik heb bij lastige woorden en engels vaak last van spelfouten omdat ik dyslexie heb, is dit heel erg?? ik heb bij lastige woorden en engels vaak last van spelfouten omdat ik dyslexie heb, is dit heel erg??
- 
					waarom zeiken jullie allemaal zo? er zijn nog genoeg andere crewleden, vergelijk het maar met de koningin (misschien stom voorbeeld) stel je maar voor dat de crew de ministers zijn en de koningin koen is, de koningin doet ook minder dat de ministers en daar word niet over gezeken. dus hou het asjeblieft gezellig! 
- 
					ik kom wel in het systeem zelf maar ik kan bij de terminal geen wachtwoord invoeren, voor de rest kan ik wel opdrachten invoeren/ EDIT: PROBLEEM OPGELOST. het probleem was dat het wachtwoord niet verscheen vanwege veiligheid. 
 slotje graag 
- 
					Beste leden van CP, 
 ik heb sinds kort een oude laptop gekocht voor 20 euro (ja lekker goedkoop :P) hier heb ik ubuntu 9.10 op geinstalleerd maar nu is het probleem dat als ik mijn terminal open dat ik geen wachtwoord kan invoeren, ik kan wel opdrachten geven dat doet ie allemaal zonder probleem totdat ik in de terminal mijn wachtwoord moet invoeren.heeft iemand ervaring hiermee dan hoor ik het graag! MVG, 
 Puddinghoofd
- 

- 

- 
					achterlicht heb ik van led gemaakt bij een vriend  ziet er wel gaaf uit ziet er wel gaaf uit 
- 
					Dein een header erbij ziet er denk ik wel wat beter uit  
- 

- 
					begin met criminals rood, die is lekker standaard en kan je makkelijk uitbouwen 
- 
					even een vraagje, is het 0.40 euro 
 of 0.40 cent. want dat verschil is toch best wel groot 
- 
					hej leden van CP, eerst deze mededeling: met dit bericht bedoel ik NIET alle leden van CP. dus alleen mensen die hier betrekking tot hebben moeten zich aangesproken voelen. Beste leden van CP, 
 ik word een beetje gek van de topics waarin door een lid een source/script word gevraagd waarbij de source of op CP staat of 1 minuut googlen is. ik wil gewoon dat mensen eerst moeite doen om zelf uit te vogelen hoe wat is en waar je het kan vinden. als het echt niet lukt. oke, dan snap ik wel dat mensen een topic starten. maar ik zie vaak genoeg dat mensen eerst een topic starten en dan pas gaan zoeken. doe dit AUB andersom! ik vind dit zo hatelijk. ik heb niet eens zin om deze mensen dan nog te helpen. hiermee vind ik ook dat het niveau van CP enorm naar beneden keldert. ik vind dat CP een community is voor beginnende (zoals mij) scripters en voor ervaren scripters is, en niet voor de "scripters" die een source zoeken op hun host proppen en daar geld mee willen verdienen. ik wil ook heel graag snel een site kunnen runnen. maar ik weet gewoon dat ik dat met mijn kennis nu niet ga redden. daarom probeer en leer ik maar. ik hoop dat dit andere leden aan het denken zet en van mening veranderd.Met Vriendelijke Groeten, 
 Puddinghoofd
- 
					zeer mooie layout! het valt me trouwens op dat layouts tegenwoordig voor kleine prijzen worden verkocht  en niet meer met grote prijzen. vind ik opzich wel een goede verandering. en niet meer met grote prijzen. vind ik opzich wel een goede verandering.
- 

- 
					Rfactor, Fifa 10 , Gta IV (lost and damned en binnenkort the ballad of gay tony :D) Smackdown VS raw 2009, Live for speed, 
- 
					is goed zal ik even doen  

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.10.09 17:45:53:
 er is een probleem, ik kom allemaal contact formulieren tegen die met javascript zijn gemaakt. en aangezien ik hier niks van snap snap ik het script niet xD
- 
					hej leden van CP, ik had een vraagje. ik ben bezig met een contact formulier (voor diegene die het nog niet weten kan ik nog niet al te goed scripten) maar mijn vraag was hoe stuur ik direct een mail naar een email adres. want als ik gebruik krijg ik eerst outlook maar wat ik wil is dat die automatisch een mail verstuur naar de webmaster. heeft iemand hier een oplossing voor? MVG, Puddinghoofd 
- 
					NielsB, zie ik nu ook xD maarja  het is maar een voorbeeld het is maar een voorbeeld