Posts by Jasper

@koen, dus er komt een nieuwe project leider die jou gaat opvolgen? of gaat die jou helpen?
    want persoonlijk snap ik al die ophef niet. jij doet je werkt gewoon en andere mensen zeiken je hierop af. dat kinderachtige gezeik is helemaal nergens voor nodig.

even een snelle tutorial voor de mensen die problemen hebben met hoe het op CP nu gaat.

1. ga naar http://www.google.nl
    2. typ in Criminals Community
    3a. als je Criminalspoint ziet staan klik NIET
    3b. klik op een andere site
    4. meld je aan
    5. ga daar maar kinderachtig doen

goedzo ! tutorial voltooid.
    dus haters over de leiding van CP volg de tutorial!

bedankt voor alle reacties!
    maar graag weer even wat beoordelingen :D

gemiddelde cijfer: 6.7
    ben ik best wel blij mee als eerste logo :P

misschien voor de kleine menu's een leuk idee, probeer boven ieder menuutje een ander personage te plakken. (dit is een idee voor de volgende stap) a;s je niet snapt wat ik met menuutjes bedoel is het hier op CP: Lounge, Linkpartners, die menuutjes bedoel ik :P

ik ben niet echt van dit soort games, doe mij maar FIFA,Skate,OF2,MW2 maar dit zit er toch wel harstikke vet uit! ff kijken of ik ergens een demootje kan vinden en uitproberen, in iedergeval bedankt voor dit topic want misschien ben ik dan weer een paar uurtjes zoet (L)

kan je niet gewoon op een " windows " laptop mac installeren?? (weet niet of dit gaat is maar een suggestie)

Hej beste leden van CP,

ik heb sinds kort Photoshop en ik dacht laat ik is gewoon voor de lol een logo proberen te maken. dit is eruit gekomen:

ik vind hem zelf wel goed gelukt voor de eerste keer. maar nu wil ik ook jullie mening.

graag zo raten:
    Cijfer : 0/10
    Minpunten :
    Pluspunten:
    Tips:
    Mening:

bedankt :D

Kpn ben het niet met je eens, als een [off] topic over bijvoorbeeld voetbal gaat ga je toch niet beginnen over tennis? dat is hetzelfde als je in een PHP topic iets gaat zeggen over iemand zijn avater (jaja het komt voor ;)) denk daar maar is goed over na ;) want de crew heeft al vaak genoeg aangegeven dat er tegen offtopic strenger word opgetreden. dus ik vind dat de crew zich alleen aan zijn woord houd en niks verkeerd doet

ziet er erg netjes uit ;) alleen de header is een beetje groot :P, dus ik zou dit niet als ingame gaan gebruiken of je zou je header moeten verkleinen.

PS: avatar marathon is eindelijk afgelopen xD je werd ermee doodgegooit :P

misschien handig om de fout aan te geven, er staat nu wel dat regel 195 een fout bevat maar je script loopt nu maar tot 50 ;)