Posts by Jasper

als je een sitenaam voor een webhosting wilt hoeft er toch niet persee hosting in te zitten.. en het leukste is als je het zelf kan verzinnen ;) ga gewoon op wat hosting sites kijken, bekijk de namen en je komt vanzelf wel op een idee ;)

ben nog niet echt goed in scripten dus moet je niet echt aan mij vragen :P ik dacht ik zoek de code voor je op hoe je het in een PHP script zet.

Citaat van jgdonleach

Ik ben lang niet tevreden met de resultaten. Het moest heel anders uit de bus komen.:@

goed gezegd, jij bent het niet eens met de resultaten, ik denk niet dat Criminalspoint zich gaat verlagen om een goede reputatie te houden ;) en blijkbaar is de meerderheid tevreden met hoe het op CP gaat. het kan zijn dat je het er niet mee eens bent maar dit zijn toch echt de resultaten

R-Mijnten ben al begonnen aan een layout maar ziet er niet uit xD dus ik hou het nog eventjes bij Logootjes en later misschien layouts.

maar zou je hem kunnen raten zoals in het voorbeeld?

Hej leden van CP,
    ik zat is na te denken en ik had een idee,
    misschien is het handig om een topic aan te maken waar alle mensen (die vanaf nu) worden verbannen in dat topic te zetten met reden, zo krijg je niet het gezeur waarom diegene is gebanned. zo is het voor ons (de leden) ook makkelijk om te kijken wat diegene heeft gedaan.

MVG,
    Puddinghoofd

PS: als je je mening wilt geven niet alleen ja of nee , beargumenteer je mening ook!

als je naar mijn post kijkt noem ik alleen de leden ;) ik heb het helemaal niet over gasten. lees eerst het bericht is goed voordat je gaat posten .

naja alleen maar mooi :P hoe minder kleuters hoe gezelliger CP zal worden, het mooiste zou zijn als we terug gaan naar het niveau van CP V2. naja, als het zo doorgaat (de maatregelen die worden ondernomen) kan dit gaan lukken. nu zitten er vast mensen te lezen en denken " hah jij bent gek in dat puddinghoofd van je " maar je zal zien als al deze kleuters wegzijn en de serieuze mensen overblijven dat dit probleem opgelost is.

het word maar eens tijd dat ik ga slapen xD welterusten iedereen!

@sloosmedia, lees is goed, als je het niet eens bent met de manier van omgang met CP van koen moet je nog even geduld hebben. er komt een projectleider. misschien dat die mensen tevreden houd die het niet eens zijn met koen.

en hier een paar dingen. als Koen Criminalspoint niet had overgekocht was er nu waarschijnlijk geen Criminalspoint meer. en iedereen maakt wel eens fouten. dat Koen nou niet vaak online is omdat hij meer te doen heeft. hij heeft niet alijd tijd voor Criminalspoint omdat die veel belangrijkere dingen te doen heeft. ik geef toe, Koen besteed weinig aandacht aan CP maar daarom komt hij nu met de oplossing voor een projectleider. en anders hebben we altijd nog de crew die je kan helpen.

dan ben ik het ook wel eens dat sommige mensen klagen over weinig veranderingen in de source van CP. sommige veranderingen zouden wel leuk zijn. maar doe dit dan met een Prive Bericht naar de crew en ga niet gelijk een topic starten waarbij je CP alleen maar zwart maakt. daar schiet niemand wat mee op. want denk je echt dat als je CP zwart maakt dat Koen nog zin heeft om uberhaupt nog wat te doen voor CP.

nu mag je mij misschien wel haten. nou ga lekker je gang. trek me er toch niets van aan. ik ben hier op CP omdat ik wil leren scripten/designen en niet om te zeuren op de crew. ze doen gewoon wat ze moeten doen (soms wat minder dan hoort) maar dat laat ik ook links van me liggen! ik ben ook een paar keer gebanned omdat ik iets verkeerds deed. los dit dan gewoon op een normale manier op door een vriendelijke PB te sturen met daarin of je excuses of een uitleg waarom je het deed. dat laat zien dat het niveau van CP volwassene is en niet zo kinderachtig zoals nu, dit is te danken aan dit soort reacties van leden.

(wow, lange post xD maar wat ik wou zeggen is er wel uit :D)

@koen, je taken lukken anders aardig, als je kijkt naar de statistieken

statistieken van : 18 november 2009 23:21
    Totaal online: 39
    Leden online: 15
    Gasten online: 24

lijkt mij dan toch aardig dat het goed gaat met de leden, er zijn volgens mij continu leden online, heb nog nooit gezien dat ik de enigste was die online was. dus CP draait wel degelijk goed maar er zijn van die kleuters die de sfeer hier met 110% omlaag gaat. maar hopelijk is al die gezeik vanaf nu voorbij en gaat CP weer verder zoals het op V2 was. (ja ben ik ook nog lid geweest :P mar toen kon ik nog niet scripten xD moooie tijden... xD)

nee ik snap het best maar ik wil dat hier word gerate :P als ik meer info wil vraag ik het wel in het topic :P en anders via PB. want dit is mijn eerste logo en zal voorlopig nog niks laten afdrukke