Posts by Jasper

beste leden van CP,
    ik heb een vraagje. ik heb dit stukje script:

PHP
    <h1>hier moet een image</h1>

ik wil waar de H1 TAGS zitten een image plaatsen, weet iemand hoe ik dit doe?

(heb niet al te veel verstand van scripting)

MVG,
    Jasper Vergers

Beste Leden van CP,
    ik zie steeds meer reacties op het forum dat het makkelijker is om een contract te gebruiken, nu was mijn vraag, hoe moet zo'n contract eruitzien??

gelieve geen reacties als:

" waarom wil je een contract gebruiken ? "
    " ik gebruik geen contract "

dus gelieve wil ik voorbeelden van een contract of een reactie waar in staat wat er allemaal in moet komen te staan.

Met Vriendelijk Groeten,
    Jasper Vergers

dat zit standaard in een PHPBB3 Script, als je gewoon een site gaat maken en dan een button Forum dat je op het forum terecht komt kan toch ook ??

vriend van me heeft ook nog aangifte gedaan, had allemaal smsjes van hem gehad omdat ie ooit vroeg of hij zijn nummer mocht omdat hij dan een keer mee mocht met hele DJ gebeuren, naja en dan dit horen...

Hej leden van CP,
    er is al een paar dagen " groot " nieuws op school. en het stond vandaag op nu.nl

Leraar opgepakt voor seks met jongens
    Uitgegeven: 27 november 2009 14:20
    Laatst gewijzigd: 27 november 2009 14:20
    NIEUW-VENNEP - Een 35-jarige leraar van een scholengemeenschap in Nieuw-Vennep wordt verdacht van seks met jongens.
    © ANP

De man is eerder deze maand gearresteerd en zit nog vast, zo hebben de politie en het Openbaar Ministerie (OM) in Haarlem vrijdag bekendgemaakt.

Volgens de politie heeft de leraar voor zover bekend geen seks gehad met leerlingen van de school. De feiten dateren van enkele jaren geleden en zouden zich vooral in de privésfeer hebben afgespeeld.

De Haarlemse persofficier Frances Schlingemann wil niet zeggen om hoeveel aangiftes het gaat, maar deze week is er volgens haar nog een nieuwe aangifte binnengekomen.

Onrust

Het OM heeft besloten de arrestatie van de leraar naar buiten te brengen, omdat de rector van de scholengemeenschap hierover een brief heeft gestuurd naar alle ouders van de 1700 leerlingen van de school. Volgens de persofficier heeft deze brief voor veel onrust gezorgd.

voila, ik heb les gehad van deze leraar en hij is met ons mee op kamp geweest, ik dacht dus het is een toffe gozer, en dan blijkt die pedo te zijn!

hier is het gelijk op de bon... maar ik dacht slim te zijn om door de straten heen te fietsen en niet over de grote weg om zo minder kans op politie te hebben, als ik 5 min later weg was gegaan was dat me gelukt want ze waren opweg naar de grote weg... helaas had ik pech xD maarja het is 10 euro dus valt mee xD

vandaag boete gehad voor geen licht... echt op een naai plek stonden ze xD ik fiets door een straat heen komen ze ineens uit zon steegje...

ja daar zat ik ook aan te denken, want vorige keer deed ie het ook bij mij, maar ik heb hem zowel in de root map als in de V3 map veradndert.

Hej leden van CP,

ik zit met een probleem, als ik me wil aanmelden op mijn site krijg ik telkens de fout:
    " u moet alle velden invullen "

dit doe ik dus maar ik blijf de error maar krijgen. weten jullie hier de oplossing voor??

het script:

sorry voor het lange script, ik weet namelijk niet waar ik de fout zou kunnen opzoeken, alvast bedankt!

MVG,
    Jasper Vergers