Posts by Jasper
-
-
Citaat van lhmedia
haha ik heb niet eens tijd om een tosti ofzo warm te maken vaak als ik uit me bed kom heeft me moeder 2 broodjes met iets waar ik zin in heb klaar staan met een kopje thee daar moet ik het mee doen:p
chillend
hadik dat maar xD dat als ik uit bed kwam en naar beneden ging er gewoon al wat klaar stond 
-
scripten kan niet basen xD
HTML/PHP?
-
omdat ie krom is,
waarom ga ik nu weer scripten?
-
omdat ik dit topic niet non actief wil maken (en ik posts krijg xD)
waarom is een banaan geel?
-
omdat je niks anders hebt te doen? xD
waarom stel je van die irritante vragen?
-
omdat ik niks anders te doen heb
ben aant wachten op installatie xDwaarom is CP nodig?
-
gaa je vaak uit? nee, ben niet zo iemand die vaak uitgaat, vaak met vrienden thuis gamen of gewoon gezellig iets doen.
ben je ergens aan verslaafd? zoja, waaraan?
-
dan stel ik de vraag wel

wat doe je in je vrije tijd buiten scripte?
-
nee,
wat doe je op school?
-
Citaat van Jannick
Misschien lichtelijk offtopic, maar wat is er leuk aan voetbalgames? Merk dat verschillende mensen het spelen, maar het lijkt me nooit zo leuk als het zelf doen (niet dat ik daar ??k fan van ben, maar goed...)
vrienden uitnodigen en dan tegen elkaar spelen
verliezer moet een opracht doen
dat maakt het leuk 
-
Hej iedereen!,
titel zegt het al een beetje
ik zit hier te ontbijten en ben benieuwd wat jullie als ontbijt hebben??wat eet/drink ik elke morgen:
2 tosti's ham kaas (omdat het lekker is xD)
1 energydrink (om op gang te komen)
1 chocomel (om het enigzins gezond te houden xDdit is mijn ontbijt

post jullie ontbijt ook!
GR,
Jasper Vergers -
Pim, kan je het net zogoed aan mij geven^o)^o)^o)xD
-
precies, Fifa 10 is wel de bom dit jaar
Pes2010 vind ik tegenvallen... maar dat is mijn mening, BTW, nice goal 
-
vuurwerk afstekeN !!

-
wow selim en cas zien er echt goed uit! de rest ziet er ook goed uit
maar deze 2 vind IK persoonlijk de mooiste -
bump voor ts
-
hej leden van CP,
ik zit met een klein probleempje.
ik ben bezig met een applicatie maar hij geeft een error aan als ik niks in mijn textbox heb staan.hier mijn code (voor 1 textbox):
PHPPrivate Sub cent5_TextChanged(ByVal sender As System.Object, ByVal e As System.EventArgs) Handles cent5.TextChanged totaalcent5.Text = Val(cent5.Text * 0.05) If cent5.Text = "" Then MsgBox("je moet altijd een getal hebben ingevoerd!", , "Errror!") End Ifzal de code even snel uitleggen:
totaalcent5.text = de textbox die de waarde moet gaan aangeven van textbox cent5.text . deze geeft geen error.
cent5.text = de textbox waar je waarde's in kan voeren. als deze leeg gaat krijg ik de volgende error:
Conversion from string "" to type 'Double' is not valid
en tegelijkertijd:
A first chance exception of type 'System.InvalidCastException' occurred in Microsoft.VisualBasic.dllhopelijk kunnen jullie me helpen!
MVG,
Jasper Vergers -
momenteel bezig met vrije tijd scripten, soms een projectje tussen door maar niet echt grote projecten.
-
Citaat van Niels
Lijkt me het beste om naar de Apple store te gaan, de altijd vriendelijke iTards zullen je vast wel te woord staan.
Maar misschien kun je vertellen hoe het 'vet' plots in je beeldscherm is gekomen? Mijn ipod touch is soms ook vochtig als ik door dat ruk weer moet fietsen maar na even snel aan me broek af te vegen is het weer prima.
het zit onder zijn beeldscherm
ontopic: wat als je nou een stofzuiger langs je scherm houd??