wou het namelijk een paar jaar geleden ook spelen en toen zag ik het ook. en daar hield het voor mij dus ook op ![]()
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.12.09 23:47:20:
anders moet je even zoeken naar ' FLYFF ' (Fly For Fun) lijkt redelijk veel op Rose Online maar iets minder kwa kwaliteit en gameplay.
Posts by Jasper
-
-
-
en bij de applicatie zelf?
-
wat ga je precies doen dan? ben nu wel benieuwd
word je acteur ofzo? of ga je acteurs opleiden -
naar de steam website gaan denk ik. gebruik geen steam maar dat lijkt mij een makkelijke oplossing
-
hier moet je toch voor betalen om het te kunnen spelen?
-
heb je 2e email adres opgegeven ? zoja, check daar je mailtje ff

-
zozo dus we zien lodewijk binnenkort in carre??

-
mijn goede voornemen is slagen voor mijn examen

-
google even naar Keybinder for (gamenaam)
-
-
@stan dus we gaan afscheid van je nemen in 2010?
-
Citaat van diestro
heb AS II al in huis gehaald
echt vette game. leuk game vermaak
hier vermaak ik me wel wat weken mee. vooral omdat je overal op kan klimmen en daarna een heerlijke duik in het water kan maken van ongeveer 50 meter
en de assasin kills natuurlijk.
Ik weet nie hoor, maar AS 2 is veel beter dan AS 1, AS 1 is eentonig en begint heel snel te vervelen en gelukkig hebben ze dat verholpen bij AS 2
Ik zou trouwens voor AS 2 kiezen echt een vet spel

-
looks very nice! hope to see the translation soon. i think it will be all right because your site looks good

il rate the site with an 8 out of 10. because its still the 'banditi' style. but its very good

-
heb hem net gekocht, gespeeld (speel nu al iets van 5 uur xD) en het is echt een gruwelijke game ! lekker assasin kills maken
een niets vermoedende wachter die rustig zien dienst doet van boven neerhalen. heerlijk
beter dan ik had verwacht! -
Cas, er is nu ook al weer iemand gebanned

check topic "Site Beveiligen"
dus diegene is de eerste

(niet dat je er trots op moet zijn)
-
ik had helaas 2 banpunten voor offtopic gaan, maar gelukkig heb ik weer een schone lei

-
jongens ik heb mijn keuze gemaakt. ik ga morgen Assasins Creed 2 halen, hoor er goede dingen over en heb Gta IV zelf al en wacht nog maar even op de uitbreidingen
(zal niet al te veel veranderdzijn namelijk maar ben een traditie speler dus wil alles van de Gta serie
helaas wacht de uitbreiding dan maar)bedankt voor jullie meningen!
:slotje: -
-
ik hoop dat ik ook wat meer van mezelf kan laten zien
ook zal ik in 2010 me meer verdiepen in het website gebeuren. (ben nu vooral bezig met visual basic etc.) want ik wil zoveel mogelijk programmeertalen beheersen (altijd handig meegenomen)