Posts by Jasper

het is al opgelost :P hij verandere mijn timezone steeds naar canada xD daar heb ik ook niks aan :P

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.12.09 02:41:18:
    welterusten rick! en hou je broek aan :P

ik ga mijn vuurwerk woensdag avond halen ;) anders zit ik al die dagen naar mijn vuurwerk te kijken zonder er iets mee te doen :P

maar weet iemand de oplossing van mijn tijd probleem in windows? vind het namelijk hatelijk xD minuten blijven goed staan maar mijn uren gaan steeds anders staan. mijn tijdzone staat goed.

dan is ie hier ! mijn 400e post !! WOOHOO !! (virtuele) taart voor iedereeN!

ik heb:
    appeltaart
    chocotaart
    kersentaart
    appelkruimtaart :D

iedereen mag een stukje pakken :P

heb ook nog Guild Wars gespeeld, was 1 groot nadeel en dat was dat je in 4/5 uurtjes spelen al MAX level was.. en dat was lvl 20. maarja, je had altijd het PVP gedeelte nog :) en daar heb ik me uren mee vermaakt.

Lancer jij bent saai xD de nacht begint pas! :P
    ik kan moeilijk slapen, ben nog steeds bezig met Assasins Creed II :P vind de game gewoon te vet. speel nu al sinds 2 uur vanmiddag xD met ongeveer 2,5 uur pauze :P + nog plaspauzes tussendoor.

yeeey lekker nachtbraken! eerste keer dat ik hier post :)

heb gelijk een vraagje, zit met een probleem op windows, om de 5 minuten verandert met windows tijd (dus gewoon mijn klokje) hier word ik helemaal gek van omdat ik niet kan zien hoelaat het is xD (toch wel handig als dat je enigste klok ik.)

kan iemand me helpen????

oow wist ik niet :P heb het maar 1x gezien namelijk,

Lancer, daar is je antwoord :P je kan Rose online spelen!

veel succes :P wat ik trouwens niet snap is dat mensen lopen te zeiken dat RS voor kinderen is, laat iedereen gewoon zijn spel spelen :P een vriend van me speelt het ook en word op school uitgelachen omdat ie het speelt, ik vind het juist stoer dat ie het speelt en niks aantrekt van de mensen die hem uitlachen :P

speel zelf geen online MMORPG's :P vroeger heel veel gespeeld (Maplestory, Flyff, Runescape(wie niet xD) SilkRoad)

en sinds dien vond ik het tijd verspilling :P je speelde het en dan stopte je weer en dan kwam je erachter dat het allemaal tijd verspilling was xD

[offtopic]ik snap zowieso niet waarom Cod is gaan werken met Steam... nu kan je geen eigen servers etc. meer maken[/offtopic]

naja, probeer wat lancer zegt door een mailtje te sturen naar Steam.