ik heb Vga kabel, zit aan de zijkant van mijn laptop want ik heb geen andere ingang.
Posts by Jasper
- 

- 

- 

Hej iedereen,
ik heb sinds kort een nieuwe TV waar ik ook mijn monitor van wil maken, maar aangezien ik op een laptop zit wil ik dat mijn laptop beeld word " gekloond" naar mijn televisiescherm. helaas doet ie dit niet en geeft ie aan dat er geen signaal is. wel geeft ie beeld als ik mijn desktop uitbreid, dus dat ie verspreid is over mijn beide beeldschermen.
weet iemand het probleem en hoe je dit kan oplossen?
ik hoor het graag! - 

- 

als je slaapt? xD
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.12.09 00:47:29:
R-Mijnten alvast een gelukkig nieuwjaar! - 

ik ben er nog!

- 

- 

foei foei foei
 mag niet voor 12 uur posten ! xD nee maar ik zie wel sneeuw, maar het valt niet (ligt al op de auto's xD) - 

dat wou ik even weten

:slotje:
 - 
					Citaat van r-mulder
cms slim bestaat alleen uit een login,aanmelden, en wachtwoord vergeten script..
er zit verder niet veel achter dus moet helemaal uitgebouwd wordendit wist ik al, en ik vond het wel een leuke uitdaging om zo aan het scripten te beginnen. maar ik wist niet of er veel bugs ofzo in zaten.
 - 

ik vind illegaal geldverspilling, het enigste voordeel is het knalt harder
nadelen:
- duur
- uitkijken met afsteken anders heb je weer een meneer agent achter je - 

- 

wow dat is veel

- 

- 

- 

Hej iedereen,
jaja het is zover,29 december oftewel. je vuurwerk ophalen! show hier een foto van je vuurwerk collectie!
regels:
- alleen een linkie naar het plaatje geen plaatje plaatsen.
- indien er iemand opstaat deze persoon niet belachelijk maken.
ik post mijn vuurwerkcollectie morgen want dan haal ik het op
 (is niet al te veel) - 

- 

- 

Beste leden van CP,
ik zat met een vraag.
ik heb bij de downloadpagina een source gezien genaamd " CMS Slim" dit is enkel een login/register systeem. nu was mijn vraag of dit een goed script is om een site uit op te bouwen. ik hoor graag jullie antwoorden!PS: mijn PHP-Script skills zijn bijna zero.
 - 

heb de missies zojuist uitgespeeld xD (in 2 dagen :P) dus nu gaan we lekker rond klooien in Italie