google even naar verschillende merken, Dell, Acer;)
Posts by Jasper
-
-
Beste leden van CP,
in CHECK topics ga je steeds vaker zien dat de ratings heel erg verschillen. zo zie je designers kritischer beoordelen dan normale beroordelers.daarom was mijn idee om 2 verschillende rate mogelijkheden in te stellen, dit is niet een verandering in het script maar dat de leden simpelweg kunnen overnemen.
ik zat hieraan te denken.
normale raters:
en voor de designers
PHP- cijfer 0/10 - pluspunten - minpunten - wat kan er beter - wat moet er weg - mening - evt waardewaarom designers uitgebreider te laten raten?
designers weten heus wel wat ze doen. en die kunnen dan ook meer over de layout zeggen.
graag meningen over mijn idee! -
ik zal een artikel maken, dan stuur ik je ook de bron mee !

-
oke dus ik mag er 1tje uitzoeken?
-
als je het al een keer hebt geprobeerd mag je het dan nog een keer proberen?
-
Citaat van Pim
Simpel te installeren en infusions toevoegen maar wil je echt zelf de code gaan aanpassen dan moet je je wel even inwerken want je hebt hele hoop functies en templates waar je je aan moet houden.
Ook zit in PHP fusion een hele hoop rommel die je er eerst met veel moeite moet uithalen als je het niet nodig hebt.
klinkt als een leuke uitdaging, maar ik wil het ook echt. want ik ben bezig met een project waarvan ik weet dat ie tot zover uniek is. want ik heb nog niet iets anders gevonden op internet dat in dezelfde richting valt als het mijne. heel misschien mastaline maar dat is niet zo specifiek

-
is goed
bedankt voor de hulp! -
oke, dus ik heb het nu geupload op mijn site, is het nu al te laat voor het nederlands pakket?
-
ben nu bezig met het uploaden van het script

-
Cas bedankt voor je reactie, ik heb Php Fusion nog niet geinstalleerd maar heb jij ervaring met het script?
-
dit topic kan openblijven, hiervan kan het algemene topic worden gemaakt van PHP Fusion.
-
oke bedankt! ik ga gewoon wat proberen

-
oke bedankt voor de info ! ik zal even nadenken of ik dit script ga gebruiken.
is het wel mogelijk om scripts bij te maken?
-
Beste leden van CP,
ik wil graag een jongerenproject starten (wat precies wil ik niet vertellen) maar daarvoor wou ik PHP Fusion gebruiken. nu had ik een aantal vragen over het script.
de vragen:
- kan een beginner ermee aan de slag?
- zijn de scripts makkelijk aan te passen?
- is de layout makkelijk aan te passen?dit topic kan in het algemeen worden gebruikt voor alle vragen over Php Fusion
Toestemming van Lodewijk.
-
-
hier helaas niet helemaal,
paar van die prutsers in de straat die niet weten hoe ze een pot moeten afsteken... zetten de pot verkeerd neer. pot valt om 2 mensen moesten naar het ziekenhuis (1tje waarschijnlijk 3e graadsbrandwonden) ander weet ik niet precies. een auto in de straat half afgebrand. en die mensen gewoon door afsteken. zetten ze een overzwaarde fles op straat neer, zetten er een vuurpijl in. en je raad het al. de fles valt om... nou tegen een huis aan dikke barst in het raam... dus ik ben maar naar binnen gegaan heb ik binnen verder gekeken naar het vuurwerk want vond het gewoon niet meer normaal buiten.maar gelukkig heb ik en mijn familie niets. en helaas zijn er andere slachtoffers gevallen dan hijzelf. klinkt misschien heel lullig maar dat zal je altijd zien. de veroorzaker komt er weer goed van af.
maar voor de rest was het wel een gezellige avond.
-
hej iedereen,
beste wensen en mag 2010 een goed jaar zijn!
allemaal vlekkeloos verlopen deze nacht? -
GELUKKIG NIEUWJAAR!!!
iedereen zijn vingers nog?
-
WOW! toch niet je hand verloren??:P
jongens maar ik ga naar beneden, familie is er. ik spreek jullie dit jaar niet meer

dus ik wens iedereen een fijne jaarwisseling, moge 2010 een fantastisch jaar worden en niet vergeten, kijk nog even uit voor je vingertjes vanavond

Fijne jaarwisseling allemaal!
-
je moet hem tussen de afvalbak (bak die er in zit) en het deurtje doen, klapt ie toch open en sloop je hem niet