Posts by Jasper

beetje zoals de 2 hierboven mij het al zeggen, de button de kleur van de input geven en een beetje naar boven plaatsen zodat ie naast de gebruikersnaam input zit ;) zal denk ik wat mooier staan.

misschien nog een tip, zorg dat je Live Support op elke pagina staat. dat is makkelijker voor de mensen als ze problemen hebben met registratie e.d . want stel er gaat wat fout moeten ze naar home en moeten ze alles opnieuw doen.

Pluspunten: Het komt professioneel over, lichte layout waardoor ikzelf langer op de site blijf hangen.

minpunten: Logo nog niet ingevuld

Wat kan er beter: Logo invullen, knoppen rechtsboven werkend maken

overzichtelijk: Jazeker!

Totaal cijfer: 7,5/10

alstublieft!

Citaat van stan

Nee het tegendeel is bewezen! Je neemt geen fijne informatie op van buiten tijdens het slapen. Over fysieke informatie zijn ze nog niet uit maar zeker weten dat als iemand iets tegen je zegt in je slaap dat je het niet onbewust overneemt.

klopt, lieten ze een keer in een programma zien (weet niet meer welk) lieten ze diegene een koptelefoon op doen en lieten ze een bandje luisteren met leerstof erop. de dag erna moest ze een test maken en daar scoorde diegene een dikke onvoldoende voor.

Lodewijk, ik zal morgen je site is wat dieper inkijk of ik wat ideen kan bedenken :P (word wel morgenavond want moet morgen werken)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.01.10 22:56:56:
    ik heb trouwens wel een leuk idee voor een game review, de game: Algodoo/Phun. het is een 2D Sandbox game waarbij de speler zijn eigen creaties kan maken. het ziet er heel kinderachtig uit maar toch heb ik me er al uren mee vermaakt.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.01.10 23:06:28:
    Lodewijk bedankt voor de kans die je me geeft :) ik zal morgen met het resultaat komen!

Citaat van R-Mijnten

Geloof ik niet.
    Geloof mij, als in december weer de folders op de mat vallen, besluit je toch om wat te gaan halen;)

Volgend jaar ga ik naar het marktplein (in me woonplaats Apeldoorn) waar dit jaar een fantastisch gezamelijke vuurwerkfeest was. Zag er echt geweldig uit, en ben dus ook van plan om er volgend jaar bij te zijn!
    Ik koop wel een paar mooie potten, voor de avond ervoor/ernaar en die dag zelf nog even. Vuurwerk blijft mooi:D

nee dit jaar was echt de laatste keer. de lol is er vanaf. je bent buiten beetje vuurwerk aan het afsteken. ik ga volgend jaar gewoon met vrienden lekker oud en nieuw vieren.

ik durf er 100 euro op te wedden :P