invalide Call.
is dit je volledige error? of zit er nog meer achter. want als ik google naar het probleem kom ik niks tegen
Posts by Jasper
-
-
als je contact met infinity ward opneemt kunnen ze je heus wel helpen
als jij netjes je error etc. doorgeeft kunnen zij de mogelijke oorzaken van dit probleem terugsturen.[offtopic]dus zo dom is mijn reactie niet?[/offtopic]
-
contact opnemen met infinity Ward zou je ook even kunnen doen

-
-zegt er iemand wat
- slaapt er iemand
- zwaait er iemand
- klapt er iemand
- wordt er iemand geslagen -
gefeliciteerd jongens! vind het echt tof dat de crew weer lekker groot is

-
misschien handig om erbij te vermelden wat jij erin hebt geinvesteerd en wat je allemaal hebt gedaan
dan kunnen we de waarde beter inschatten -
succes iedereen, heb geen PB'tje ontvangen. de mensen die wel een PB hebben ontvangen succes!
-
heej
maar welterusten iedereen alweer. moet morgen naar een begravenis -
Hej leden van CP,
ik krijg net van iemand een duurstuur mail waar het volgende instaat:
PHP
Toon MeerHi, This is Tara and John, the directors of MSN, Sorry for the interruption but MSN is closing down. This is because too many inconsiderate people are taking up all the name (e.g. Making up lots of different accounts for just one person, etc.), we only have 578 names left. If you would like to close your account, DO NOT SEND THIS MESSAGE ON. If you would like to keep your Account, then SEND THIS MESSAGE TO EVERYONE ON YOUR CONTACT LIST. This is no joke, we will be shutting down the servers. Send it on, thanks. P.S. WHO EVER DOES NOT SEND THIS MESSAGE, YOUR ACCOUNT WILL BE CLOSED AND IT WILL COST YOU 10.00 A MONTH TO USE. SEND THIS TO EVERYONE ON YOUR CONTACT LIST. NOW YOU KNOW WHAT TO DO. PLEASE DO NOT FORWARD THIS or REPLAY. COPY THE WHOLE EMAIL. GO BACK TO YOUR INBOX AND CLICK ON NEW. AND PASTE THANK YOU FOR YOUR ATTENTION. This is no joke if you don't believe us then go to this site: http://news.BBC.co.UK/1/hi/business/1189119.stm and see for yourself. Anyways once you've sent this message to at least 18 contacts, your MSN icon will become blue. Please copy and paste don't forward because people wont read them. sorry guys but i think this one is true the website says so!dit is best wel een faal want als je naar die website gaat is het een artikel van 2001 xD
wat vinden jullie van dit soort mailtjes? ikzelf word er helemaal gek van aangezien je het meestal niet van 1 iemand krijgt..
EDIT: en de opmaak van de mail is gewoon waardeloos
msn zou op zijn minst nog wel wat moeite doen om de mail netjes te maken -
Hej leden van CP,
zoals jullie misschien al een beetje merken ben ik veel minder actief, hier zijn verschillende redenen voor. in mijn prive leven staat namelijk niet alles op een rijtje en dit kost tijd. dit is de reden dat ik veel minder actief zal zijn dan normaal.
hierbij liggen dus al mijn projecten ook voorlopig bij stil.waarom een topic maken?
om jullie te informeren
-
veel succes

-
-
http://suraja.com/website/make…ux-script-ptc-script.html
eerste link in google, naar beneden scrollen en bingo weet niet of ie het doet
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.01.10 16:07:50:
password: suraja.com -
-
we kunnen het moeilijk maken als we het script niet hebben

EDIT: was al iemand voor me:P
-
-
Beste leden van CP,
ik zat een beetje te brainstormen voor een idee voor CriminalsPoint. nu heb ik een ideetje

het idee is "als gelezen markeren"
wat bedoel ik hiermee?
hiermee bedoel ik dat men het topic niet hoeft te openen maar simpel op een knop klikt waardoor het topic als gelezen word gemarkeerd.waarom wil je dit?
soms zijn er topics waar je al aan de titel ziet dat je niet kan helpen. en dan is het wel handig om deze als gelezen aan te geven omdat je anders zon rommelige topic index hebt.hoe wil je dit doen?
achter de schermen zou ik niet weten hoe het moet (maar iemand die dit zit te lezen heeft vast wel een geniale oplossing hier voor)
ik zat er aan te denken om het zo te doen.
ik neem een voorbeeld topic.situatie nu: [CHECK] Oorlog's Layout
situatie na: [CHECK] Oorlog's Layout [x]
zoals je ziet is '[x]' erachter gekomen. als je dit aanklikt is het de bedoeling dat het topic grijs word (in je topic index) dit bedoel ik dus met "als gelezen markeren"graag meningen over dit idee!
-
-
start bod?
-
misschien als je je daar aanmeld dat je contact met hem op kan nemen?