zou mooi zijn, kunnen we als klein land toch veel betekenen
Posts by Jasper
- 

- 

de donateurs doen hun werk wel, 23,7 miljoen al binnengehaald!
 - 

even voor iedereen geldt deze vraag.
is die 100-150 euro eenmalig? anders is dit voor een ervaren scripter een beetje aan de lage kant[offtopic]even voor de duidelijkheid dit is niet om je project gelijk af te kraken[/offtopic]
 - 

ziet er goed uit, maar het is een gamemode net als anderen. als je een tijd doorgeeft wanneer je er bent kom ik wel is een keer langs
 en herprogrammeer je NPC's nog is. ze rijden net als mij 
 een beetje grof xD je moet hen juist als normale mensen laten rijden. - 

inderdaad heel triest, de kans dat de mensen die nu nog onder het puin liggen het overleven is nog kleiner geworden.
 - 

- 

heb geen verstand van lettertypes maar voor de mensen die er wel verstand van hebben, klik op het plaatje en doe CTRL en dan scrollen, vergroot je de webpagina namelijk
 dan is die wel te lezen - 

netostar, hoeveel bezoekers trekt je website ongeveer? want als wij als slicer een website gaan slicen waar geen bezoekers zijn heeft die reclame als nog geen nut. dan is het net of we het gratis doen.
 - 

comedycentral alleen denk ik, en misschien discovery. voor de rest alleen maar het webcam gedoexD
 - 

en wat gaan/moeten jullie deze avond nog doen?
 - 

vervelen xD
 - 

goedzo, welkom bij de mannenclub
 de dames liggen al te slapen xD - 

ga je nu al slapen? vind ik wel erg flauw.. xD
 - 

en dan kan ik ook van alles doen zonder dat ik gepakt word

- 

als ik de tijd zou kunnen stoppen voor iedereen behalve mij... dus alles wat ik doe gewoon doorgaat maar de tijd stopt
 word het leven wel lekker makkelijk xD- doen wat ik wil wanneer ik wil

- vakantie houden waneer ik wil
 - 

az beter dan nu school xD en het is mijn enigste dag vrij in de week
 en heb volgende week toetsweek 
 dus dat zuigt xD - 

woohoo!! het is zondag !xD
 - 

- 

god bestaat
 en die god is rick.dankjewel! eindelijk een echt nuttig tpoic

[offtopic]misschien topic higlighten[/offtopic]
 - 

mijnmaffia verneukt (sorry) het werk van de echte scripters. de echte scripters doen er moeite voor en dan krijgen ze een oneerlijke concurrent.