Posts by Jasper
-
-
wow ziet er goed uit
misschien een tip, maak er een wallpaper van zodat je bezoekers deze ook als achtergrond kunnen gebruiken -
Eigenlijk doet Google wat het moet doen. Als bedrijf wil je gewoon uitbreiden. Het is misschien moeilijk in te denken maar stel jij hebt een bedrijf dan wil je ook zoveel mogelijk verdienen. En wat Google op dit moment aan het doen is is een Monopoly positie creeren net zoals Microsoft heeft gedaan. En als je het nou gek vindt dat ik Microsoft erbij betrek heb ik het over de PC's die je in de winkel koopt. Je bent standaard al opgescheept met Windows. Dit is de Monopoly positie die Microsoft heeft gecreerd. Oke dan word er op dit moment iets op gezocht maar dat heeft ook enige tijd geduurd voordat mensen gingen klagen.
-
hmm ik ben opzich wel tevreden met de diensten die google levert. maar ook weer niet alles is perfect van google. zolang er een alternatief blijft ben ik tevreden

-
-
aah oke, misschien een beetje een vage vraag maar wat is het gemiddelde wat je voor zoiets zou vragen?
-
Ik heb wel interesse in dat "zakenmannetje" wat zou je hiervoor ongeveer willen hebben?
-
Ik gebruik ze zelf niet. Maar ik kan me wel voorstellen dat je Moods een goede mogelijkheid zijn om te gebruiken op verschillende fora's. Wie deze dan gaat gebruiken zou ik niet weten maar er zijn vast wel mensen die je Moods zullen gebruiken want ze zagen er goed uit

Heel misschien dat ik ze op verschillende fora's nog als avatar ga gebruiken maar dat zie ik in de toekomst wel verder

-
[offtopic]gaan er mensen weg dan?[/offtopic]
voor de schrijvers let even op je ABN en hoofdletters

-
wat een prestatie eigenlijk, een site die 5 jaar bestaat en nu al 1 van de grootste sites die er bestaat
-
PM verstuurd

-
Serverffs.com word veel door samp server gebruikt.
ik weet alleen niet of je per maand kan bestellen. -
Citaat van Robtuner
Van mij mag het zelfs meer worden.
Aangezien 80% toch als een stel randdebielen door de stad scheuren op die klote scootertjes.
Gek he dat de politie en de overheid zo hard optreden.
Ik rij schakelbrommer en ben al 2 keer staande gehouden met meer dan 100 km/u. normaal gesproken invordering van het rijbewijs. maar er zijn ook mensen die rekening houden met andere mensen en dan krijg je gewoon een waarschuwing. het ligt dus helemaal aan jezelf. jullie hebben er tenslotte zelf voor gezorgd.dat vind ik knap dat wij (de mensen die een certi nog moeten halen) er voor gezorgd hebben;. want wij mogen er nog niet eens op rijden...
-
wat maakt het uit?
(Andere Crewleden trek je hier niets van aan jullie hebben allemaal kwaliteiten)
Dein is een harstikke goede moderator hij weet wat hij moet doen. hij kan ook een goed voorbeeld vormen voor de andere proefmoderators. dus ik zie het probleem niet?
-
Citaat van lhmedia
je 1e topic klopt al niet:P ik volg dit hele gezeur op de voet. en de prijs wordt sowieso verlaagt. is die inmiddels ook al. en tsja ik ben tegen maar hier bestaan al genoeg forums voor. maar succes met je id:D
wat word de nieuwe prijs dan ? zou namelijk handig zijn voor meerdere mensen.
-
The God of the BanHammers is back
WELKOM TERUG DEIN!! 
-
en jij wilt dat wij je probleem gaan oplossen als je zomaar iets neersmijt? verzorg je beginpost eerst goed, geef aan waar de error ongeveer kan zitten...
-
jammer dat jullie weggaan. maar veel succes in de toekomst en moge jullie projecten een succes worden
ik spreek jullie nog wel op msn toch? (A) -
Camstudio ook een goede, geen watermerken in je scherm
-
nederland mag trots zijn opzich zelf ruim 83,5 miljoen is er binnengehaald.