Posts by Jasper

lars maakt me jaloers :( mijn droom is om al gewoon een keer op vakantie te gaan naar amerika, maar om op een campus te zitten lijkt me echt zo vet!

ik zeg doen ;) 3 jaar lang in amerika is zowel goed voor je taal als voor je levenservaring ;) en kom op, een kans als deze krijg je nooit meer! en als je niet gaat wil ik wel voor je gaan?

8.5/10

hij ziet er leuk uit ook het inlogmenu is mooi. misschien ietsjes minder noise gebruiken? vind het er een beetje raar uitzien :P

Citaat van patrick1992

Jasper het is heel erg goed dat je eigen er voor open steld maar, even een klein beetje terug naar de vrouw die bij mij komt, ik zei ook ik wil ook contact krijgen maar lukt me maar niet, ze zij tegen mij dat klopt als je eigen heel erg op gaat concenteren dan gaat het je niet lukken, je moet eigen alleen er voor opstellen dan komt het goed ;).
    Dus stel je eigen er voor open en het komt allemaal goed.
    En ik weet 1000 % zeker dat zij bij je is ;).
    Vaak merkt je het niet maar soms wel.
    Een gezegt een engeltje op je schouder

maar hoe kan ik me dan openstellen zonder me te concentreren?

Dat zou ik ook nog eens willen, contact opnemen met een vriendin van me die 2 jaar terug helaas overleden is. Ik zou dit erg waarderen en ik probeer me er ook voor open te stellen. Maar het lukt me maar niet hoe erg ik me ook concentreer.

Aan de ene kant geef ik Georgo gelijk dat het onlogisch is dat je hersenen je een beeld kunnen geven dat iets verplaatst. Maar aan de andere kant ben ik het eens met de andere mensen die zeggen dat geesten niet bestaan. Je kan je hersenen inderdaad veel dingen laten doen etc. en ik geloof ook wel dat je je moet concentreren om deze figuren tevoorschijn te laten komen. Maar we zullen nooit weten of deze echt bestaan omdat er teveel meningsverschillen zijn.

en als je nou CreativeStyle neemt zonder de Z?

en andere suggesties:
    LoveToBeCreative (beetje lang misschien)
    Creatiors (ja zo bedoel ik de spelling :P)

Webdesign's, Logo's, Wallpapers, Albums, Apps, Scripts, Mods, Remixen(DJ) & co xD (die moest even :P nu on-business)

CreativeWebdev(elopment)