Posts by Jasper

WE ZIJN ER WEER BIJ EN DAT IS PRIIMAA!! VIVA HOLANDIA!!!

WOOHOO!! FINALE!!! kom maar op spanje of duitsland!

Precies nu gaan we uruguay tegemoet en wat jammer nou dat suarez niet mee mag doen (sarcasm)

Ach al had melo hem niet aangeraakt was ie er ook ingegaan was Ceasar miste de bal helemaal

Ik ben geinterreseerd in het vertalen maar ik heb sommige verhalen over je gehoord waarbij ik met contract wil werken met een getuige. Eerder ga ik niet met jou de zee in. Sorry dat ik zo weinig vertrouwen heb.

Ik heb die boxen ook en ze werken heerlijk, goeie kwaliteit. Ik raad hem aan!

Voor de rest vind ik de specificaties van de PC wel goed ;) en voor de spellen die je noemt kan het wel.

Even voor de duidelijkheid je wilt naar .swf toch?

Zoniet kan je het flash bestand (volgens mij(sorry if im wrong)) veranderen naar een .gif en op je site plaatsen.

Of is het echt een spelletje?

Goed: Het is meerdere keren van de tijd serieus en professioneel onder de meeste leden. Dit moeten we op Criminalspoint zien vol te houden en natuurlijk mag er gedold worden.

Slecht: Het soms te strenge optreden van de crew en de kinderachtige leden. De crew gaat soms bij een eerste offtopic bericht al een ban geven. Dit is zonde omdat de leden dan waarschijnlijk minder snel terugkomen. Maar dan heb je sommige andere leden die daar weer offtopic van gaan maken en dat gaat 1000x door en daardoor onstaat al die ongein tussen crew en leden. Dus ook wij als leden moeten daar aan meehelpen.
    Tips: Gedraag je volwassenen ook al ben je dat nog niet (kwa leeftijd)

Ik mag ook nog niet stemmen, maar als ik dat mocht had ik toch voor de PVV gekozen. Vele vinden dit een foute keuze omdat dit alleen om problemen vraagt. Maar ik ben ook niet tegen alle islamieten (sorry als ik het verkeerd spel) maar alleen tegen diegene die de problemen veroorzaken.

Hierbij wil ik ook niet racistisch overkomen want ik ben even hard tegen de nederlandse probleem (jongeren). Want je moet ook in je achterhoofd houden dat het niet alleen jongeren zijn :P kleine uitleg van mijn keus.

En als de PVV niet zou bestaan was het de PvdA geweest gewoon omdat ik Job Cohen een leuke vent vind :P goeie burgemeester en volgens mij ook een goede premier

Het werd Twente gegund en Ajax verdiend. Maar ik als Ajax fan vind zelf ook wel dat twente een mooie winnaar is van de schaal. Want ik denk dat als twente het dit jaar niet werd het voorlopig ook niet meer werd. gefeliciteerd!

Beste leden van CP,

ik zoek een amerikaanse website die Pay per Download aanbied. dus dat ik een script kan aanbieden die ze kunnen downloaden en daarvoor moeten betalen met bijvoorbeeld telefoon.

GEEN mollie aub.
    en geen reacties waarom ik dit nodig heb.

Mvg,
    Jasper Vergers

Hier ook op school, ik zit in het examenjaar en wij leren bij aanhef en afsluiten nog altijd de komma te gebruiken. (nederlands is gewoon vaag :))