Heeft iemand nog leuke wallpapers?:P heb nog zon saaie windows 7 achtergrond
Posts by Jasper
-
-
Vind de layout een beetje te "onprofessioneel" weet eerlijk gezegd niet waarom maar vind het een beetje slordig ingedeeld. Ook gebruik je veel te veel wit waardoor ik al eerder de neiging heb om op het kruisje te klikken

-
Rick bedankt voor de tip! zal het in de toekomst bij dit soort dingen gaan toepassen

@lars Zou je me dat bovenste stuk kunnen uitleggen of is dat gewoon een standaard tekst? want ik zie het wel is boven meerdere scripts staan.
-
oke bedankt voor de reactie
zal de link even kijken
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.07.10 20:30:50:
yeeeeey hij werkt
zat geen fout in de mails kwamen wat later binnen 
-
Na een paar keer een contact formulier te hebben overgetypt en de tags etc. die erin voorkomen te hebben geleerd wat hun functies zijn heb ik mijn eerste contact formulier klaar
PHP
Toon Meer<HTML> <HEAD> <link rel="stylesheet" href="style.css" type="text/css"/> <TITLE>Contact formulier</TITLE> </HEAD> <BODY> <?php if (!isset($_POST['verzend'])) { ?> <form action="" method="post"/> <label for="naam">Naam: </label> <input id="naam" type="text" name="naam" value="<?php echo $_POST['naam']; ?>" /> <BR /> <label for="mail">Email: </label> <input id="mail" type="text" name="mail" value="<?php echo $_POST["mail"]; ?>" /> <BR /> <label for="onderwerp"> Onderwerp: </label> <input id="onderwerp" type="text" name="onderwerp" value="<?php echo $_POST['onderwerp']; ?>" /> <BR /> <label for="bericht"> Bericht: </label> <textarea id="bericht" name="bericht" cols="40" rows="10" ><?php echo $_POST['bericht']; ?> </textarea> <BR /> <input type="submit" name="verzend" value="Verzenden!" /> <?php } else { $naar = '*******@live.nl'; //eigen email hier $onderwerp = $_POST['onderwerp']; $bericht = $_POST['bericht']; mail($naar, $onderwerp, $bericht); echo "Bedankt, uw mail is verzonden!"; } ?> </BODY> </HTML>Nu is er nog 1 probleempje en daar gaat het script eigenlijk om xD hij stuurt geen mail.
Als ik bij
action="" invul mailto:[email protected] (met normaal email natuurlijk) opent miijn pc outlook. Maar natuurlijk wil ik gewoon dat er met een druk op de knop een mail word verstuurd maar die ontvang ik niet
Nu was mijn vraag of jullie de fout zien en of dit gewoon een stomme fout is. Ik wil nog geen oplossing hebben want ik wil eerst even zelf kijken of ik het op kan lossen.
-
Nou kwam het mooi uit dat ik een nieuwe laptop nodig had voor school dus gelijk mijn oude vervangen voor een prachtige ASUS
want de accu vervangen had ook geen nut meer vond ik omdat het een laptop is van 3 jaar oud is. (moet wel meegaan met de tijd :P) -
Ik had ook een Dell. Maar het is niet dat het binnen 3 weken al gedaan is ofzo. Ik had mijn laptop 3 jaar. Ik weet niet hoelang je die van jou had/hebt maar die van mij had na 2 en een half jaar accu mankementen om het zo maar te zeggen

-
@ferhat een tip
haal je accu eruit als ie vol is en je altijd aan het stroom zit. Anders word je accu luien houd ie het na een tijd maar 10 minuten vol zonder netstroom. Dat probleem had ik namelijk met mijn oude laptop. -
link is dood xD
-
Lars hartelijk bedankt voor je advies! ik heb zelf het boek besteld 2 keer doorgelezen en toen alle codes gaan overtypen. Ik begrijp nu echt goed de basis
dankje 
+10000 respect haha

-
Hey cpers,
Ik ben al een paar maanden bezig met het begrijpen van PHP maar ik ben ten einde raad. Ik heb al geprobeerd om het uit boeken te leren, te oefenen met php scripts en vanaf blanco beginnen. Met alle 3 deze mogelijkheden kwam ik nooit verder dan de basis. Maar ik wil meer dan alleen de basis onder de knie krijgen. Dus nu was mijn vraag. Hoe hebben jullie leren scripten? En zouden jullie mij misschien tips kunnen geven?
Want ik wil echt heel graag PHP kunnen scripten en wil hier ook veel tijd voor insteken. Maar elke manier die ik gebruik loopt binnen een korte tijd alweer dood.
-
-
Nou precies, Sulake wil natuurlijk zijn eigen leden behouden in de echte hotels. Snel even voor je gegoogled en heb niet echt kunnen vinden wat sulake precies doet maar misschien word je hier wijs uit
http://www.zikle.nl/?p=viewtopic&id=22833
Hoop dat je wijs beslist

-
nou het lijkt me hier om een retro hotel te gaan?
-
Illegaal :slotje:
-
tegenwoordig doet iedereen het volgens mij softwarematig
iedereen die ik ken met een ipod touch/iphone (zijn er redelijk wat :P) hebben hem allemaal software matig gejailbreaked. zelfs een paar waren er kapot gegaan heeft ie hem terug gezet opgestuurd en werd gewoon gerepareerd -
correct! u heeft de koelkast gewonnen
stuur me anders pm met je msn ofzo dan kan ik je nog leuke dingen laten zien
(mag hier wss niet op cp :() -
instellingen > Helderheid > Pas automatischaan (en dan op het blauwe schuiven (aan dus :P))
-
en wat je er mee kan:
Muziek luisteren
Spelletjes spelen
Navigatie
internet (wifi only)
msn
andere apps
films kijken
eigenlijk alles behalve bellen en smsen xd -
Ik heb een 8gb iPod Touch heerlijk dingetje