komt denk ik omdat voor hun 7 te duur is
nee grapje misschien zijn ze het vergeten te updaten
Posts by Jasper
-
-
tuurlijik waarom niet?
-
-
Ik heb het heel eventjes gespeeld weet mijn level niet meer maar ben gestopt omdat die schijt servers het nooit deden en altijd vol zaten
-
Ik wacht ook tot mijn 18e, of ik nou 2 jaar op een scooter rij die om de haverklap kapot gaat (zoals bij iedereen die ik ken met een scooter en dan zijn er heeel wat) of dat ik nou 50 jaar nog plezier heb van me rijbewijs... toch wel een verschilletje
vind ik de 300/400 euro niet waard voor alleen dat papiertje + scooter + verzekeringen = te veel euro's
(niet dat ik het niet kan betalen maar ik ben toch niet van plan om nog na mijn 18e die scooter dan te gebruiken.) -
resolutie veranderen?
-
Willem zoals al eerder vermeld krijg ik ook de mails en snap ik je reatie ook wel dat hotmail van microsoft is. Maar microsoft gebruikt zijn eigen @microsoft.com emails om dit soort "fraude" te voorkomen.
-
Laatst (3 dagen terug) ook 1tje gehad, gelijk in de prullenbak gegooid. Vond de mail er niet eens professioneel uit zien. En kom op, als je 2 miljoen wint zonder dat je je ergens voor hebt opgegeven?
-
ik wil het wel voor je proberen, ik ben wel een net beginnend scripter
maar ik hoop dat het kan -
Heb hem inderdaad ook al is eerder gezien. Vraag even of hij de rechten heeft om deze te verkopen. Tevens is deze niet gratis te downloaden als ik het me goed herriner
-
ook met codering?
-
http://www.hosting.com/support/plesk/crontab/
even op google gezocht, heb er geen verstand van maar vond dit er wel redelijk slim uitzien

hoop dat je er wat aan hebt!
-
Op dit moment bezig met iemand, maar je kan altijd nog een PM sturen met daarin ongeveer je prijs

-
En beantwoord.
-
Hey leden van CP,
Zoals sommige van jullie weten ben ik pas begonnen met het scripten van PHP. Nu was mijn vraag of iemand onderstaande layout kan slicen voor een leuk prijsje, gratis mag ook natuurlijk :P.
Waarom ik het zelf niet slice is omdat ik het en nog niet kan en ik me er op dit moment nog niet wil in verdiepen.
voorbeeld van de layout: http://img535.imageshack.us/img535/8020/layoutp.jpg
Alvast bedankt!
-
stel je hebt het veld om je tekst in te voeren. Dan moet je meestal in dat vak klikken om te kunnen typen. als je de label tag gebruikt kan je ook op de tekst (in dit geval gebruikersnaam,wachtwoord etc. op je site) klikken en komt die ook in het vakje terecht. Het is iets kleins maar voor sommige werkt dat iets fijner
(zoals ik dus)voorbeeldje: amsterdoomed.xtreemhost.com (contact2.php) graag niet gaan spammen

-
Als je bij je login nou dit doet:
PHP<label for="gebruikersnaam">Gebruikersnaam: </label> <input id="gebruikersnaam" type="text" name="gebruikersnaam" value="(hier dan je eigen code)" />dan kunnen ze al als ze op de tekst gebruikersnaam klikken ook al in het vak komen. Vind ik persoonlijk prettiger werken
maar het is jouw keuze alleen een tipje 
-
hmmm kan iemand mij een link geven waar een goede (liefst nederlandse) tutorial staat van een gastenboek staat? want elke link die ik vind vind je wel de scripts maar word niet goed uitgelegd wat een functie doet en kan. Als iemand dit voor me heeft dan waardeer ik het zeer

-
Zo heb het contactscript nog een paar keer doorgenomen nu ga ik beginnen aan een shoutbox/gastenboek
-
Nog een tip ik vind in de footer iets teveel effect in zitten
probeer zon 10% gradient te gebruiken