Posts by Jasper
-
-
de loterij bellen en me geld eisen

wat zou je doen als je op school aankomt en de school staat in de fik?
[offtopic]geniaal topic dit[/offtopic] -
in chrome werkt die link ook niet
-
:slotje::slotje: zie regels
-
-
Ik niet, ik heb filmpjes gezien en die multiplayer is zo f*cked up sorry dat ik het zeg maar modern warfare 2 is al te en black ops gaat daar nog is overheen
-
Ik ben een beetje voor en een beetje tegen. En wel om het volgende. Dit bericht is in zomertijd om kwart over 9 geplaatst. (nu kwart voor
in zomertijd was het nu nog donker geweest dus ik zie de veiligheid van mezelf en andere fietsers die 's morgens naar school moeten stijgen omdat auto's en andere voertuigen je beter kunnen zien.En ik ben tegen omdat het eigenlijk zo goed gaat toch?
-
Die zoek functie is een gift van god. Kunnen mensen niet meer zeuren dat ze hem niet kunnen vinden :')
:cheer: voor jou Koen

-
Ik denk niet dat er dat soort boeken zijn, ik denk dat je het beste youtube filmpjes kan kijken, zo heb ik het ook geleerd

succes met je zoektocht -
-
-
-
Las het vanmorgen op nu.nl
Rust in vrede

-
nee dit is het volledige bestand. Meestal zijn visual basic bestanden erg klein

-
owja, je downloadlink doet het niet
(bij mij niet althans) -
Citaat van davy
Ja dat moet je toch kunnen in kladblok maken, hoe krijg je dan het design dat lijkt me nu toch raar.sorry vat dit niet op als belediging maar dan ben je wel erg raar. waarom zou je het moeilijker maken dan het is? Visual Basic combineren met kladblok? xD de echte slimme programmeur zorgt dat ie in zo weinig mogelijk tijd een programma maakt.
Natuurlijk leuk als je het kan voor jezelf je snapt het dan ook beter. Ik gebruik ook Visual Basic en ik begrijp het zelf ook al gebruik ik geen kladblok. Hoe ik het doe? veel oefenen en als je een fout maakt niet in de tut opzoeken maar zelf proberen op te lossen.
-
aap
hoe die er komt weet ik ook niet

-
illegaal! :slotje:
-
een laptop:
Hardeschijf: 500GB
RAM: 6GB
CPU: i5 processor (2,27 GHZ Dual core)
Scherm: 15,6 inch
Videokaart: ATI radeon 5145 (512mb Full HD)
meer info nodig? -
Hey leden van CP,
ik vroeg me af gamen jullie veel en zo ja welke spellen/console en spelen jullie vaak online?
Ik game best veel (is ook gewoon leuk xD) en speel vooral op de xbox. Mijn pc gebruik ik meer voor simulator games zoals Rfactor (race spel), Sid Meiers Railroads en FSX.
Zijn er misschien nog mensen met een xbox360 en hebben een keertje zin om te gamen?:P
gamertag: StrolledWheat