Posts by Jasper

er is wel een doel en dat is zoveel mogelijk dagen overleven in de wildernis door schuiplaatsen te maken (alpha versie , survival mode)

Citaat van Oceans

[offtopic]Dacht dat deze illegaal was?[/offtopic]

:cheer:

je kan er ergens een licentie voor kopen, moet ie hem wel hebben natuurlijk. Heb deze source al vaker gezien dus ga hem niet raten ;)

Ik ben een beetje voor en een beetje tegen. En wel om het volgende. Dit bericht is in zomertijd om kwart over 9 geplaatst. (nu kwart voor 8) in zomertijd was het nu nog donker geweest dus ik zie de veiligheid van mezelf en andere fietsers die 's morgens naar school moeten stijgen omdat auto's en andere voertuigen je beter kunnen zien.

En ik ben tegen omdat het eigenlijk zo goed gaat toch?

haha door die link van google heb ik de toekomst gevonden: Google, Waarom? Kijk waar ze nu allemaal weer mee beginnen Google kan ver komen en ben er eerlijk gezegd ook een voorstander van [offtopic](jammer als mensen het niet met me eens zijn is mijn mening)[/offtopic]

[offtopic]Leuk dat mensen dat nog steeds geloven xD het is al 10x 200 jaar uitgesteld ofzo :P[/offtopic]

ONTOPIC:
    Computer als horloge?:P
    infrarood toetsenbord :')

Citaat van davy

Ja dat moet je toch kunnen in kladblok maken, hoe krijg je dan het design dat lijkt me nu toch raar.

sorry vat dit niet op als belediging maar dan ben je wel erg raar. waarom zou je het moeilijker maken dan het is? Visual Basic combineren met kladblok? xD de echte slimme programmeur zorgt dat ie in zo weinig mogelijk tijd een programma maakt.

Natuurlijk leuk als je het kan voor jezelf je snapt het dan ook beter. Ik gebruik ook Visual Basic en ik begrijp het zelf ook al gebruik ik geen kladblok. Hoe ik het doe? veel oefenen en als je een fout maakt niet in de tut opzoeken maar zelf proberen op te lossen.

Hey leden van CP,

ik vroeg me af gamen jullie veel en zo ja welke spellen/console en spelen jullie vaak online?

Ik game best veel (is ook gewoon leuk xD) en speel vooral op de xbox. Mijn pc gebruik ik meer voor simulator games zoals Rfactor (race spel), Sid Meiers Railroads en FSX.

Zijn er misschien nog mensen met een xbox360 en hebben een keertje zin om te gamen?:P

gamertag: StrolledWheat