Posts by Fold
-
-
Dat pas je aan in de templates. Volgens mij staat er een map templates in, daar ga je heen, daar ergens zou het moeten staan.
En herstel die copyrights even in oude staat! -
Geen direct antwoord. Ik doe het zo:
PHP
Toon Meerpublic function navigation($owls) { if($_GET['page'] > 0) { $nav = '<a href="#" class="' . $GLOBALS['tpl']->cfg_get("navigation_class") . '" onclick="gotoPage(' . ($_GET['page'] - 1) . '); return false;"><</a>'; } else { $nav = '<a href="#" class="' . $GLOBALS['tpl']->cfg_get("navigation_class") . '" onclick="return false;"><</a>'; } for($i = 0; $i <= floor((count($owls) - 1) / $this->perPage); $i++) { $nav .= '<a href="#" class="' . $GLOBALS['tpl']->cfg_get("navigation" . ($i == $_GET['page'] ? "_active" : "") . "_class") . '" onclick="' . ($i == $_GET['page'] ? "" : "gotoPage(" . ($i) . "); ") . 'return false;">' . ($i + 1) . '</a>'; } if($_GET['page'] < floor((count($owls) - 1) / $this->perPage)) { $nav .= '<a href="#" class="' . $GLOBALS['tpl']->cfg_get("navigation_class") . '" onclick="gotoPage(' . ($_GET['page'] + 1) . '); return false;">></a>'; } else { $nav .= '<a href="#" class="' . $GLOBALS['tpl']->cfg_get("navigation_class") . '" onclick="return false;">></a>'; } return $nav; }
Fresh from Zweinsveld. Feel honoured
Succes. -
Ziehier: Een goed voorbeeld van een goede bekritisering. Zouden velen een voorbeeld aan kunnen nemen. Bedankt!
-
Citaat
Graag in je reactie een cijfer en kritiek plaatsen. Zet er ook neer hoe ik dat volgens jou het beste kan verhelpen.
Wit is nice! (h) Je moet met ijzersterke argumenten komen om me op andere gedachten te brengen -
Hallo allemaal,
Eén van de zeldzame keren dat je mij online gaat zien is voor dit soort check topics.
Hier dus nogmaals een Zweinsveld layout. De 3e alweer, al heb ik de eerste afgekeurd, omdat die veel te klein was.
Aanschouw een van de meest unieke lay-outs!
http://img41.imageshack.us/img41/5991/zweinsveld3.jpgGraag in je reactie een cijfer en kritiek plaatsen. Zet er ook neer hoe ik dat volgens jou het beste kan verhelpen.
Yes we can!
Dankjewel.Groetjes,
Richard. -
-
Ik mag sommige mensen hier ook niet, maar daar ga ik toch ook geen topic mee vol spammen? Kleuters!
Hij ript je layout niet, en mocht dat zo zijn, organiseer je maar een knokpartijtje. -
Dan wil ik niet weten hoe jouw layout eruit ziet
-
Ferhat, niet iedereen maakt gebruik van een open source, al denk ik dat dat wel het geval is bij deze persoon, aangezien die geen vijf minuten de tijd neemt om zo'n simpel scriptje in orde te maken.
Houd er verder rekening mee dat sommige mensen die proberen te helpen geen verstand hebben van sources, dewijl zij mogelijk geen gebruik maken daarvan (waaronder ik dus). -
PHP
Toon Meer<?php if(!$profile['admin']) { die("Alleen admins hebben toegang tot dit paneel"}; } if(isset($_POST['kill'])) { $sql->exec("UPDATE users SET health = '0' WHERE id = '" . $user['id'] . "'"); //Killed } //Neem aan dat je geen MVC gebruikt, dus ik gooi het hier maar meteen in. ?> <form method="post" action=""> <input type="submit" name="kill" value="Rest in peace" /> </form>
Dat is vijf minuten werk...
-
Toch handig, die extra informatie
-
Citaat van "Regels"
Regels » 2. Topics
Heb je zelf ondertussen de oplossing gevonden, deel deze dan ook met de rest van Criminalspoint.Chmodden doe je gewoon door bij een map of bestand op de rechter muisknop te klikken, properties te openen en de rechten voor alle gebruikers volledig te maken (777 of drwxrwxrwx).
Voor de zekerheid kun je het beste gewoon alles chmodden. Er zitten geen lekken in waardoor gebruikers dit kunnen misbruiken. -
Citaat van "Killingdevil"
je kennis van PHP is nog ver te zoeken.
PHP
Toon Meer<?php for($i = 1; $i <= 20; $i++){ if(!empty($row2['vraag'.$i.''])){ if(!empty($row2['antw'.$i.'.1'])){ $numbers = array($row2["antw'.$i.'.1"] . ": <input type=\"radio\" name=\"vraag'.$i.'\" value=\"1\">", $row2['antw'.$i.'.2'] . ": <input type=\"radio\" name=\"vraag" . $i . "\" value=\"2\">", $row2['antw'.$i.'.3'] . ": <input type=\"radio\" name=\"vraag".$i."\" value=\"3\">", $row2['antw'.$i.'.4'] . ": <input type=\"radio\" name=\"vraag".$i."\" value=\"4\">"); shuffle($numbers); foreach ($numbers as $number) { echo $number; } } echo '<b>'.$i.') '.$row2['vraag'.$i].'</b><input type="text" name="vraag'.$i.'" value="'.$_SESSION['vraag'.$i].">"; } }
-
Fijn dat jullie het leuk en aardig vinden, maar zijn er ook mensen met suggesties of ideeën?
-
Zelfgeperste sinaasappelsap. Hierna
-
Niet genoeg had.
-
@Ferhat Ik zal het even verbeteren. Bedankt.
DeWilde Criminolz.com is waarschijnlijk gehackt. Ik deed er sowieso al niks meer mee, dus de hosting loopt rustig af. -
Maar de kabouter
-
Citaat van "RichardSnijders.com"
I can hear you wondering: Why are you Dutch yourself, and publish an English website? This has one simple reason: I want to reach as many people as possible with one website. So my solution was to publish a completely English website. If you're a Dutchman, I have some good news for you: I will translate my website to a Dutch version, so you don't have to ask google translator anymore! Check the website regularly to see what's new!