Posts by Fold

Ik ben er weer gezellig! Wat is r-mulder toch een klein kind. Ik was ADSL trouwens.
    NielsB Ik heb geen hekel aan jou, maar je bent gewoon niet geschikt voor de crew!

Citaat van r-mulder

Ok jongens dit topic gaat op slot,
    Jullie gaan alleen maar offtopic en dat is niet de bedoeling.

Ga je nu huilen? CriminalsPoint is toch al zwaar naar de klote!

Koen, reageer toch gewoon niet als je alleen maar voor dit soort topics actief bent.
    Een goede community ziet de dingen toe die gebeuren, niet dat men onbehoorlijk gedrag gaat vertonen, maar pietleutige offtopic reacties. Ga je daar waarschuwingen voor uitdelen? Ik niet, maar daar schijnen een aantal hier wat van te kunnen.

Zojuist weer een van dit soort gevallen opgetreden: Ik geef aan dat het een slecht idee was r-mulder, NielsB, etc. in de crew te hebben (ja, ook jijzelf bent gewoon een fail), en voor dit soort reacties krijg ik dan een ban. Het is hier toch godverdomme geen dictatuur dat men niet meer in fatsoenlijke mate kritiek kan uiten?!

Waar is ?upt enige vorm van beleid hier? Men doet maar en het komt wel goed.

Als ik een verstandige ondernemer was, en dat zou ik zijn, zou ik gewoon met de hele crew (zonder die kinderen van criminalsfanaat) afspreken hoe we de boel gaan aanpakken.

Zou je het helemaal goed willen doen? Kom nooit meer online, neem die kinderen mee en laat Dos, Stefan, Pim en Lodewijk achter. Volgens mij zouden Stefan of Lodewijk uitstekende eigenaren kunnen zijn. Of wil je je eigen website zien falen? Ik denk dat je sowieso voor dat laatste zal kiezen. Ik zeg echter alleen wat je aangeraden is.

Het is trouwens onvergefelijk. Verbidden wordt niet eens door VanDale gevonden.

Edit NielsB; graag wil ik weten via pm waarom jij een hekel aan mij heb, want zie mijn naam wel vaak tegen komen.

Citaat van Jannick

Echt geniaal, vrijwel alleen maar moderators, wat een geslijm hiero :P

K. Rens, Jannick :P That's all, ik omdat ik mezelf lief vind, en K. Rens, gewoon omdat het kan.

Edit: Om t aantal 3 te maken: Niels

Vrijwel de enige personen hier die enigszins op niveau zitten hier zijn gewoon dit soort goede-ouwe-tijd-crewleden, en Niels en mezelf, vind ik.
    Crewleden als r-mulder, NielsB, K.Rens, etcetera zit CriminalsPoint echt niet op te wachten hoor ^^

Vergeten te zeggen: Alleen reageren als je interesse hebt!
    _________
    De layout wordt éénmalig verkocht.
    Die 20 euro was trouwens voor de layout inclusief slice.

r-mulder hieronder: Wat helpt het als je 1 shitreactie gaat verwijderen en zelf terug komt met een soortgelijke reactie?

Hallo allemaal,

Het niveau hier mag weer met vetgedrukte letters op de voorpagina staan, en dan weten de meesten wel waar ik het over heb.
    Gangstawar zei een Habbo layout nodig te hebben voor een schooiersprijs van 20 euro (vergeet het dan sowieso maar dat de layout ook maar een cent meer waard wordt).
    Zodoende ben ik eraan begonnen, mijn tijd ervoor genomen om uiteindelijk te horen te krijgen dat de layout 'niet goed' zou zijn, terwijl Gangstawar gewoon na elke vordering een voorbeeld te zien kreeg en de gelegenheid had het design bij te sturen!

Maar goed. We weten dat hier weirdo's zoals Gangstawar rondlopen.

Voorbeeld:
    http://img5.imageshack.us/img5/907/habbomu.jpg

Prijs:
    5 euro. Exclusief slice.

Veiling:
    Nee.

Groetjes,
    Richard.

Darsstar, Killingdevil, W0utR(, Superior, Niels, Frenzo, etcetera)

[offtopic]Nu Assassin's Creed spelen! ^^[/offtopic]

Moet L4D 1 hebben!! Heb hem geprobeerd te downloaden, maar dat Steam programma bevat alleen maar ??????k5??? etc etc. Zal dus een nieuwe versie nodig hebben!
    Ook ga ik de 2e versie binnen proberen te halen via piratebay

1. Ik dacht dat ik zelf mag bepalen waar ik voor werk? Laat dat naaiwerk maar aan mij over, maar 1 tegelijk vind ik genoeg.
    2. Het is CodeIgniter. Als je mijn scripts wilt, zou je ook geen framework-fanaat moeten zijn, dat ben ik zelf namelijk ook niet.
    3. Ik heb 2 ouders, en die willen best een contract ondertekenen. Ik vind een contract gewoon prettig, want anders krijgen we straks weer zo'n triootje.

Wanneer zou je me trouwens helpen? Je zit alleen maar dit topic te vervuilen.

Oh, KillingDevil, bedankt voor je suggestie om Singleton te gebruiken. Ik moet er nog even mee leren werken, maar dat is niet zo'n punt volgens mij. Ik ga het er in de volgende versie van TPLM in proberen te werken.

Sloosmedia, je hebt altijd nog:
    Darsstar
    Killingdevil
    TerrorSheep
    Lodewijk

Dat zijn persoonlijk mijn favorieten. Als de rest van de crew dan weg gaat, maakt mij dat niet zo veel uit. (Sorry!)

Dein was wel iemand met goede bedoelingen, maar sommige beslissingen waren niet echt verstandig. Om heel eerlijk te zijn vind ik het zelf ook geen ramp dat hij weg is. Sorry, Dein.

Laresh, ga jij verdomme toch lekker naar WebmastersCity ofzo als je zo negatief wilt doen. Dat hier op CP kleuters van 3 rondlopen betekent niet dat dat aan iedereen hier ligt, hoor. Je zit nu iedereen van één kant te scheren.

Games. Ik ben zelf meestal bezig met het ontwikkelen van browser based games, omdat ik nog steeds denk dat er mensen zijn die dit soort entertainment liefhebben.
    Als je het kunt, zou dat natuurlijk helemaal super zijn, maar je kunt bijvoorbeeld ook games compleet in flash met een daarbij behorende server (of webserver) schrijven. Je kunt dit idee ook nabootsen door middel van JavaScript.

Kortom: Genoeg unieke mogelijkheden wat betreft game ontwikkeling!