Posts by Dpm_x

Het is opgelost

dit was het : ik had 3 verschillende submit-knoppen waarvoor ik deze query nodig had , en ik plaatste het boven de 3 if's maar dat werkt blijkbaar niet xD
    Weer iets geleerd , toch bedankt iedereen want ik had wel een fout in het blokkeerdscript(`login´ ipv `login`)

Citaat van eeyk

dpm_x er is geen andere oplossing.
    zo er moet wel iets fout zijn in je database.

of probeer

PHP
    $blokkadeSQL = mysql_query("SELECT * FROM `blokkades` WHERE `cheater`='{$cheater}'");

raar maar waar komt deze error blijkbaar bij verschillende scripts , terwijl het eerst wel goed ging :s & database verbinding is juist

weet iemand wat deze error precies inhoudt?

Citaat van eeyk

pffft dit is gewoon niet kijken.

PHP
    $blokkadeSQL = mysql_query("SELECT * FROM `blokkades` WHERE `cheater`='".$cheater."'");
       $blokkade = mysql_num_rows($blokkadeSQL);

En als dit niet werkt dan klopt er iets niet in de database.
    misschien bestaat blokkades niet of cheater.|-)

Alles bestaat en jij geeft me gewoon hetzelfde ? Dus ga niet zitten zeuren van "gewoon niet kijken"

Ik krijg bij mijn blokkeerscript deze error :
    mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource

Script(deel):

PHP
    $blokkadeSQL == mysql_query("SELECT * FROM blokkades WHERE `cheater`='".$cheater."'");
    $blokkade == mysql_num_rows($blokkadeSQL);

idd als handleiding is het wel handig aangezien ik toch redelijk veel moet opzoeken terwijl ik bezig ben :D

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.03.11 17:32:10:
    heeft iemand een tutorial voor dit? :
    ik wil dat er maximaal 20 leden op 1 pagina staan , vanaf dan moet er een nieuwe pagina aangemaakt worden

Had inderdaad met die velden te maken :p lol dat ik dat over het hoofd zag xD kan beter stoppen voor vandaag

bedankt L.Groot , :slotje:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.03.11 17:30:57:
    Wat is hier fout aan? :

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `helpdesktickets` (wanneer, wie, bericht ) VALUES (NOW(), $data->login, $bericht ) ");

Beste leden van CP ,
    ik zit met een probleem :
    ik wil het opvragen van een nieuw wachtwoord door iemand loggen. Maar de query wordt niet uitgevoerd :s

Code :

PHP
    mysql_query("INSERT INTO`logs`(`wat`,`wanneer`,`wie`)VALUES('nieuwWW',NOW(),'$login','$IP')");
    mysql_query("UPDATE `users` SET `pass`='$randompass' where `login`='$login'");

Hierbij verkoop ik het domein : http://www.drugsworld.nl

Geen stats , het gaat om de naam.

Bieden vanaf : 10 euro
    Buynow : 20 euro

Geregistreerd bij : WJsolutions.nl
    Eventuele verhuiskosten zijn voor de koper

Het domein verloopt op 25/08/2011

Betalingswijze :
    overschrijving

Veiling sluit 24 uur na het laatste bod.

Mvg ,
    Dpm_x

Begin simpel met een goede VPS...
    En naarmate je meer klanten krijgt , koop je meer software , neem je bijvoorbeeld iemand aan en ga je voor een grotere vps of server.

Citaat van Terr0r

ben je doof of wat ? lees mijn reactie ik heb een live show gezien en daar was ik bij en het is zeker niet nep

jij bent nep en ik ben eer gehouwe :x

Sowieso is een deel wel nep , hoedat ze springen en zo wat ze doen.
    Ze meppen (zogezegd) zo hard op mekaar , soms met 3 op 1 en dan hebben ze niet eens een bloedneus of een schrammetje :') tuurlijk

Bij ons worden games gewoon geblokkeerd en bepaalde sites zoals Youtube :p Hotmail wordt wel toegelaten bij ons omdat we af en toe iets op onze mail zetten zodat we thuis kunnen verder werken. (Informatica) & ik woon in België btw:P