Geen maar als je echt 1 van die 2 wilt : Adidas
Posts by Dpm_x
-
-
-
Citaat van eeyk
raar maar waar komt deze error blijkbaar bij verschillende scripts , terwijl het eerst wel goed ging :s & database verbinding is juistweet iemand wat deze error precies inhoudt?
-
Citaat van eeyk
Alles bestaat en jij geeft me gewoon hetzelfde ? Dus ga niet zitten zeuren van "gewoon niet kijken"
-
-
-
idd als handleiding is het wel handig aangezien ik toch redelijk veel moet opzoeken terwijl ik bezig ben
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.03.11 17:32:10:
heeft iemand een tutorial voor dit? :
ik wil dat er maximaal 20 leden op 1 pagina staan , vanaf dan moet er een nieuwe pagina aangemaakt worden -
Bedankt
en ik ben van plan alles zelf te maken dus niet nodig , maar toch bedankt -
Hoe kan je een $_GET het best beveiligen? via mysql_real_escape_string?
-
Tegen wat moet ik mijn site allemaal beveiligen? En hoe moet ik dit doen?
-
Had inderdaad met die velden te maken :p lol dat ik dat over het hoofd zag xD kan beter stoppen voor vandaag
bedankt L.Groot , :slotje:
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 31.03.11 17:30:57:
Wat is hier fout aan? : -
Beste leden van CP ,
ik zit met een probleem :
ik wil het opvragen van een nieuw wachtwoord door iemand loggen. Maar de query wordt niet uitgevoerd :sCode :
-
Hierbij verkoop ik het domein : http://www.drugsworld.nl
Geen stats , het gaat om de naam.
Bieden vanaf : 10 euro
Buynow : 20 euroGeregistreerd bij : WJsolutions.nl
Eventuele verhuiskosten zijn voor de koperHet domein verloopt op 25/08/2011
Betalingswijze :
overschrijvingVeiling sluit 24 uur na het laatste bod.
Mvg ,
Dpm_x -
Gedaan
-
Begin simpel met een goede VPS...
En naarmate je meer klanten krijgt , koop je meer software , neem je bijvoorbeeld iemand aan en ga je voor een grotere vps of server. -
Ik wil eventueel ook wel testen
-
Citaat van Terr0r
ben je doof of wat ? lees mijn reactie ik heb een live show gezien en daar was ik bij en het is zeker niet nep
jij bent nep en ik ben eer gehouwe :x
Sowieso is een deel wel nep , hoedat ze springen en zo wat ze doen.
Ze meppen (zogezegd) zo hard op mekaar , soms met 3 op 1 en dan hebben ze niet eens een bloedneus of een schrammetje :') tuurlijk -
Moeten jullie ook je eerste account betalen?
-
Bij ons worden games gewoon geblokkeerd en bepaalde sites zoals Youtube :p Hotmail wordt wel toegelaten bij ons omdat we af en toe iets op onze mail zetten zodat we thuis kunnen verder werken. (Informatica) & ik woon in België btw:P
-