Closed aangezien mensen alleen maar kunnen zagen terwijl ik hier niet om vraag. :slotje:
Posts by Dpm_x
-
-
Leuk dan dat ik een maand voor niks heb gewerkt... De gebruiker moet het dan maar kopen als hij/zij weet dat die er iets moois van kan maken , en ik denk wel dat dat moet lukken met dit aangezien het toch redelijk goed is gemaakt qua systeem.
-
Heb het weggedaan (wachtwoord sessie en ik bouw nu wel even MD5 in)
-
Heb dat nu , kijk eens?
-
-
Hopelijk is het nu dan wel opgelost...
-
ok maar wat is er dan anders??
-
@BrokenTrack , laat eens wat van jouw code zien?
-
Je denkt toch niet dat alle accounts geblokkeerd zijn?
-
PHP
if($blokkade->hoelang > time()) { echo"Jouw account is geblokkeerd tot $blokkade->tot door een admin/moderator omdat je de regels overtreden hebt!<br /> Stuur een mail naar [email protected] als je het hier niet mee eens bent."; exit; session_destroy(); }
Dit heb ik onderaan in mn config staan :p wist niet dat dat erg was :p
-
heb alleen de PHP gekopiërd hé... & en de session start staat in de config (en ja die wordt juist geinclude)
-
Sorry , had het al aangepast
Dat is het dus niet -
PHP
Toon Meer<?php if($_POST['inloggen']) { $gebruiker = mysql_real_escape_string($_POST['login']); $wachtwoord = mysql_real_escape_string($_POST['pass']); $IP = $_SERVER[REMOTE_ADDR]; // even wat beveiligen en IP opvragen $bestaatdb = mysql_query("SELECT * FROM `users` where `login`='".$gebruiker."' AND `pass`='".$wachtwoord."'"); $controle = mysql_num_rows($bestaatdb); // is de ingevulde combinatie wel correct? if($controle == 0) { echo'Je hebt een foute wachtwoord of login opgegeven!'; } else { $_SESSION['login'] == $gebruiker; $_SESSION['pass'] == $wachtwoord; mysql_query("UPDATE `users` SET `laatstelogin`=NOW() where `login`='".$gebruiker."'"); mysql_query("INSERT INTO `logs` (wat, wanneer, wie, IP)VALUES('ingeloggen',NOW(), '".$gebruiker."', '".$IP."')"); // user zijn laatste login tijd updaten & aanvraag loggen echo"<meta http-equiv='refresh' content='0;url=$siteadres/index2.php' />"; // user wordt naar het ingelogde deel herleidt! } } ?>
-
Ok heb ik , maar waarom werkt het dan niet?
-
Wat moet je dan nog doen? En raar
session_start(); moet toch in het config script staan hé?
-
Heb het aangepast , Malik
-
Sommigen hebben dat , sommigen niet.
Ik controleer gewoon via : if(!$_SESSION['login']) { ....Is er een betere manier hiervoor?
-
Ik blokkeer het account even en zal dan het wachtwoord veranderen.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.06.11 22:25:34:
Wachtwoord is nu : 12345 -
Ik ben de afgelopen weken bezig geweest aan een eigen source (maffiaspel) , maar zal de komende weken weinig tot geen tijd meer hebben om het verder af te maken.
Dus ik vraag me af wat ik zou doen : het verkopen van de source via gebruikerslicenties (meerdere keren dus) of het gewoon enkele weken laten stilliggen
En als ik het zou moeten verkopen , wat zou dan een redelijke prijs zijn?
Login : Testadmin
Wachtwoord : 12345
(dit account heeft adminrechten , onderaan menu -> adminpaneel!) -
Ik raad het kopen van één van die sources af , aangezien ze al zoveel te zien zijn & je leert er niks mee , dan kan je beter een source unbuggen en herscripten of vanaf 0 beginnen (zoals ik bezig ben).