Zei De Mod
Posts by Mokerr
-
-
Niet koud is
-
TCBHome @ Verkeerde topic he.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.08.10 17:12:17:
Try This;PHP
Toon Meer<script language="javascript"> function openTab(pTabPage,pTab){ document.getElementById('tabs_1').style.display = 'none'; document.getElementById('tabs_2').style.display = 'none'; document.getElementById('tabs_3').style.display = 'none'; document.getElementById('tabs_4').style.display = 'none'; document.getElementById(pTabPage).style.display = 'block'; document.getElementById('tab1').style.background = ''; document.getElementById('tab1').style.fontWeight = 'normal'; document.getElementById('tab2').style.background = ''; document.getElementById('tab2').style.fontWeight = 'normal'; document.getElementById('tab3').style.background = ''; document.getElementById('tab3').style.fontWeight = 'normal'; document.getElementById('tab4').style.background = ''; document.getElementById('tab4').style.fontWeight = 'normal'; document.getElementById(pTab).style.background = 'url(\'images/tab_info_arrow.gif\') bottom no-repeat'; document.getElementById(pTab).style.fontWeight = 'bold'; } </script>
-
En zei Slotje.
-
CP het is al gelukt Ook dankzij JoeyB1996 voor iTunes.
Mocht dit bij jullie gebeuren heb ik hier een stappen plan.1) Download iTunes: http://www.apple.com/nl/itunes/
2) Kabel in je iPhone & PC.
3) Het knopje onder het schermpje ingedrukt houden [offtopic]Dat ronde knopje met een vierkantje[/offtopic].
4) Je ziet dan een butten op je PC met herstellennEn je bent klaar
-
JoeyB1996 @ Ik zie die knopje herstellen niet:S?
-
Je hebt PM!
-
Ja he volgens mij ook!
-
JoeyB1996 @ Ja ik ga het via iTunes doen.
Ken ik die usb kabel kope bij MediaMarkt? Zoja, weet iemand voor hoeveel? -
Superior @ Ik weet de volle 100% dat ie niet kapot zijn.
M'n iPhone staat nu uit dankzij jou:cheer: Ik houd em deze nachtje ff uit. Bedankt voor je hulp.Dit topic nog niet sluite. Vooor het geval dat.
-
Superior @ bedankt voor je reactie.
Het werkt helaas niet. Hij reageert niet op de knopjes of wat dan ook. Misschien een ander probleem. -
Ik ken nix vinden. Heb ook op google gezocht etc. Maar nix.
Ik ken em ook niet uitdoen of wat dan ook. Snapt iemand het? -
FreakALeak @ Energy Drink werkt niet hoorXD Is gewoon fake.
Via instellingen ken je alles laten reseten. Dat duurt ongeveer 2 uur stond er. Maar nu kryg ik dit;
Zonder dat witte natuurlijk. Weet iemandd al wat. -
Hoe doe ik dat? Ik zie nu alleen een zwartscherm met het logo.
Ken nix doen? -
Hey dames:},
Ik heb een probleem. Ik heb een iPhone 3G van m'n neef gekregen. Om alles te wissen heb ik em gereset. Er stond dat het minimaal 2 uurtjes gaat duren. Hij staat er sinds 14:45 tot nu.
Hij gaat steeds uit en laad opnieuw.Weet iemand hoe ik het ken fixen!?
Hèèèèl erg bedankt!
-
W0utR @ Hij bezoekt CP alleen als hij een probleem heeft net als zoveel andere.
------
Hoe verander je de footer tekst:
1) puplic_html/templates/outgame.tpl line 80
2) puplic_html/templates/ingame.tpl line 194Hoe verander je de (server)tijd:
1) Neem een nederlandse hosting
2)puplic_html/includes/config.php line 2
-
-
Je moet 1 werkdag wachten voordat ie erbij staat.
-
Opnieuw toevoegen lijkt mij.