Posts by Mokerr
-
-
-
NielsB @
Wisten ze volgens mij niet. Maar bij een opensource moet je daarvoor ook rechten kopen?
-
Oow ja foutje k bedoelde zonder die echo.:$
-
Maar je kan het tog ook zo doen
PHP
Toon Meer<?php if($data->contant >= 0) { if (isset($_POST['submit2'])) { header ('Location: bedankt.html'); exit(); } mysql_query("UPDATE `users` set `contant`=`contant`-'$totalupgrade1' WHERE login = '{$data->login}'"); mysql_query("UPDATE `users` set `car_tunedamage`='0' WHERE login = '{$data->login}'"); }; echo "<FORM METHOD=post ACTION=\"\"> <INPUT name=\"submit2\" type=\"submit\" VALUE=\"Repareer je wagen\" class=\"mod_submit\"> </FORM>";}; /* ------------------------- */ ?>
Of niet?
-
Citaat van Abaddon
Je spreekt jezelf hier tegen en je klinkt nu gewoon dom.
Je zegt net dat je Joomla niet gebruikt hebt, maar toch vind je wordpress makkelijker, hoe kan jij daarover oordelen ?
Enige wat je kan zeggen is dat het makkelijk is, maar dat is joomla ook.
Zinloze opmerking dus.Ik wou Joomla gebruiken maar had tog voor WP gekozen omdat bij WP (bijna) alles gratis was en bij Joomla (de meeste betaald) was
-
Demo account zou handig zijn.
-
insaneflame @ De meeste templates zijn niet gratis.
Ik heb wel eens WP gebruikt maar Joomla niet. WP is veel makkelijker[offtopic]Vind ik.[/offtopic]
-
Crimebrain @
Als je die source echt wou deed je een klein beetje moeite. (20 sec maar). Want 1 download link werkt wel.
-
:slotje:
Luc is geholpen en er kan een slotje komen.
Dit gaat nu de verkeerde kant op.
[offtopic]Ik meld dit bericht ook zodat er snel een slotje op komt.[/offtopic] -
Flaxis @ Dat is de major-crime source.
Die zit er gewoon bij. -
Maaree heeft iemand een demo account voor me?
-
YVMdesign @
Nee exit(); is makkelijk te vervangen maar als ik er er een 2 kanten menu van wou maken en de pagina eindigde op </table> dan zag je die menu onder de andere menu.
-
Heeft iemandd een demo account voor me op ExtremeCrime?
-
Nou, Criminolz is al uitgebreid en ziet er beter uit dan vendeta.
Als ik vendetta wou gaan uitbreiden, dan moest ik frames eruit halen en dat vind ik best veel werk. -
Ik ben mn inloggegevens al een maand kwijt. Ik kan me niet opnieuw registreren.8-|
Ik het team wel vergezellen.[offtopic]Ik speelde cc versie 1 tot laaste[/offtopic]
-
Ja om te leren wel. Maar ik zocht een source die ik kon uitbreide.
-
Ja dat weet ik.
Ik ga nu Criminolz proberen. En later koop ik een mooi layoutje erbij.Tnx:cheer::slotje:
-
Ik had vendetta al geprobeerd. Maar de layout is niet heel erg mooi.
[offtopic]Kan niet designen.:$[/offtopic]
-
Hey,
Ik heb een vraag, erstaan hier wel 100 sources. Maar welke is het best te gebruiken? Het hoeft niet heel uitgebreid te zijn.
Ik heb een paar gedownload maar een goeie staat er niet tussen. Kent iemandd er 1tje?Mokerr.