Posts by Mokerr

Maaark @ Er staat nergens in de koraan dat de boerka verplicht is om te dragen. Er zijn mensen die zijn opgegroeid met Boerka is verplicht.
    Ik ben moslim, maar ik zelf vind de boerka overdreven.
    De moorden en aanslagen zijn gewoon terroristen die niet om het geloof geven. Ze zeggen wel we zijn moslim's maar als ze echt eens de koraan gingen lezen dan zouden ze van gedachten veranderen.
    Want in de koraan staat; Je moet met je mede-mens leven. Dus niet moorden schelden of wat dan ook. Er staat ook in dat je je moet gedragen als je in een niet-islamitish land woont. Dus gewoon aan de regels houden.
    Niet iedereen die moslim of cristen of joods is volgt alle regels die in de bijbel of koraan staan.

Hey,

Ik was bezig met dat je op een clan pagina kan zien wat de gemiddelde rank is van de clan zodat er niet alleen beste speler maar ook beste clan.
    Maar ik kom er niet uit.
    Ik heb dit [offtopic]Het blijft op 0 staan[/offtopic]

PHP
    $dbrez				= mysql_query("SELECT `clan` FROM `[users]` WHERE `clan`='{$clan->name}'");      
         $aantalleden = mysql_num_rows($dbrez);
         $dbres7				= mysql_query("SELECT * FROM `[users]` WHERE `clan`='{$clan->name}'");
         $lid				= mysql_fetch_object($dbres7);
         $gemidrank = $member->lid * $aantalleden / $aantalleden;

Weet iemand wat er fout is?[offtopic]Ik heb http://nl.wikibooks.org/wiki/Programmeren_in_PHP/Rekenen gebruikt.[/offtopic]

Hey CP'erss,

Ik zoek een script die ervoor zorgt dat elke uur missi 1 op 0 gaat.
    Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt:cheer:

Beste CP'sers genoten,
    Ik wil mn ledenlijst veranderen zodat er een select optsie kom zodat je in 1x een pagina kan kiezen. Maar als je je pagina kiest springt ie er niet naar toe? Ik kom er echt niet uit.
    Kan iemand helpen?
    Het gaat om deze stuk;

Alvast bedankt!

Ik had op wikipedia gelezen dat 3 mensen een server in een garage hadden. En die 3 mensen waren de eigenaren van YouTube.
    Ja als je je best doet krijg je wat je wilt.

[offtopic]Killingdevil @ Ok ik zal iets duidelijker zijn[/offtopic]
    Voor je eerste layout vind ik het best mooi. Als je nou een leuk achtergrond-patroon kiest en een andere header is tie veel beter.

Vandaag bestaat YouTube 5 jaar.
    Op 14 Feburuari 2005 werd de domein naam geregistreert. Het eerste filmpje werd op 23 april 2005 geupload.
    Elke dag kijken er meer dan een miljard mensen naar YouTube en komen perdag honderduizenden fimlpjes bij.

Bron Nos.NL